Gå til innhold

Ringerike sykehus i juni 09?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fler enn meg som har planer om å føde der?

(Født der før, helt herlig sted)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer det. Kan du fortelle litt om dine erfaringer derfra?

Skrevet

Jeg har egentlig bare positivt å si om de. (jobber på ringerike selv, men overhodet ikke på føden)

Jeg hadde en kjemperask fødsel, noe de ikke var forbredt på. (Og et trangt bekken, men det kan i grunn ikke de noe for.. hehe) Men de tok det med fatning og de fikk hjelp av først en jordmor til for å finne frem utstyr etc. Ringte legen for pulsen på mini sank og han satt fast. Så det kom 2 leger og hjalp til med en gang.. De hadde gitt beskjed til opr også i forhold til haste KS.

Ringerike er lite, men de tar veldig godt vare på den fødene og den som er med deg. Du får god oppfølging på barsel også, og får en samtale med jordmor som har tatt i mot barnet ditt (så sant det er mulig). Og en samtale før avreise.

Skrevet

Jeg liker at det er lite. Jeg fødet på bærum sist, og alt var bra unntatt barsel, derfor vurderer jeg noe annet nå. Litt ulempe at ringerike ligger ca. 40 min unna da. Tror du at det er slikt sted som sender hjem hvis du kommer inn for tidlig, eller får du være der og vente?

Jeg skal forresten begynne å jobbe der til våren, så da får jeg sett mer av sykehuset, men det er heller ikke på føden;)

Skrevet

Jeg var veldig fornøyd sist, og håper jeg blir like fornøyd denne gangen også.. Jeg vil ikke til Drammen ( over 1 time fra meg), bruker 20 minutter ned på Ringerike.

Vel, de ser det litt an, men tror ikke de sender hjem så mange nei. Jeg har fått beskjed om at jeg aldri skulle reist hjem sist (ville hjem siden jeg ikke hadde rier.. trodde jeg) Og de skrev i papirene mine at neste gang fikk jeg IKKE lov til å reise hjem ;)

Så koselig! Kanskje vi blir kollegaer?

Skrevet

Jeg ble sendt hjem fra bærum, og det var ok siden det bare var 5 min. hjem til mamma og pappa. Hadde en utrolig lang fødsel sist og fryker at den blir like lang denne gangen og vil ikke bli sendt hjem siden det blir langt å kjøre!

Skal bare jobbe der et par måneder, men kan godt hende at vi sees:)

Skrevet

Det tror jeg faktisk de tar hensyn til, hvis du har lang reisevei. De som bor i Flå, Ål etc blir ikke sendt hjem.. 40 minutter er egentlig langt hvis det går litt fortere enn det man tror..

Min fødsel tok 2t 46 min sist (fra jeg kom inn, til mini var ute. De slet siste halvtimen med vakum)

Bare vikariat?

Skrevet

Ok.. skal sjekke ;)

Skrevet

Ja,er nok flere enn deg som har planer om å føde der i juni neste år ;)

Skrevet

Hehe.. Deg visste jeg jo om da ;) Hvis du går litt over tiden og jeg føder litt før, så skal du se at gubba våres jaggumeg møtes der og :P Hihi..

Skrevet

Jepp,så kan de dele erfaringer på gangen etter vi har født...hih ;p

Skrevet

Hehehe..

Syns jeg hører de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...