<3 Sander og Marco <3 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har 162 dager... Gleder meg til 150 dager!
trine->mai07 og juni09 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Din SNIK! Hehehe.. I følge barnimagen har jeg 239 dager igjen.. I følge kalkulatoren på "lafemmebonita" har jeg 237. Men uansett: " DET ER LENGE!"
Mamma til Amelie og Januarbaby Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 94 Dager her. Syntes dagene går litt fort jeg
Bridy og lille øks med umbrako Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 3 dager igjen max:)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 13 dager overtid i dag......eller 1 dag på den nye terminen...
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 ÅÅÅ Noen av dere er jo like rundt hjørnet:) Jeg har 143 dager igjen:) Gleder meg til 100!!
lille spira Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Her er det 27 dager igjen.. Og nå begynner jeg å bli temmelig klar hehe.. er litt lei ja
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente!? :) Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 154 dager igjen til termin 30.mars Syns det går dritfort ettersom jeg har en liten gutt på snart 2 år fra før
MintCondition Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 57 dager! Ik, bare 17 dager til jeg kan betegne meg som høygravid da...hjelpes meg så fort tiden har gått
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 69 dager igjen. Det går unna. Dagene er hektiske når man har små barn fra før ja, har også en som blir to i januar.
Mamma, Jonathan & vesla <3 Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 juhuu eg har 3 dager igjen :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå