Gå til innhold

Noen andre som fryser hele tiden


cathrine1981

Anbefalte innlegg

Jeg er 7 uker på vei og fryser noe helt vanvittig hele tiden. Har vært kald i 2 uker nå, føler at jeg ikke blir varm uansett hva jeg kler på meg. Ellers er jeg stort sett kvalm hele tiden. Noen andre som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Jeg har vanligvis veldig høy kroppstemperatur, men de siste to ukene fryser jeg hele dagen, MEN ikke om natta. Da svetter jeg mer enn vanlig... Er også kvalm stort sett hele tiden. I dag har jeg ikke vært det, men har tatt det rolig i dag. Merker kvalmen blir verre hvis jeg stresser eller må opp alt for tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har vanligvis veldig høy kroppstemperatur, men de siste to ukene fryser jeg hele dagen, MEN ikke om natta. Da svetter jeg mer enn vanlig... Er også kvalm stort sett hele tiden. I dag har jeg ikke vært det, men har tatt det rolig i dag. Merker kvalmen blir verre hvis jeg stresser eller må opp alt for tidlig om morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg er i grunn veldig "varmblodig", men nå fryser jeg nesten hele tiden. Særlig om ettermiddag/kvelden. Fyrer i peisen på det jevne no...hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...