Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 har et par venninder der jeg ikke har hatt noen spesiell kontakt med samboerne, men er det vanlig å be de med uansett?
Minimo <3 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 det ville jeg tro det var.. er jo deres følge og samboere då
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 ja det er vanlig å be med følge. MEN jeg ber ikke med følge der det er veldig utbytting av mannfolk/kvinnfolk. ene søstra til samboer bli bedt alene siden hun bytter mannfolk som andre bytter truser..... også har jeg i grunn ikke lyst til å ha hvem som helst i bryllupet mitt. hva er vitsen med å be folk man ikke møter igjen eller som man ikke kjenner...??!!?? det er en av de viktigste dagene i livet mitt,trenger ikke ukjente folk som skal tilbringe den dagen med meg da.....
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Ja det vanlig å be med samboere, ektefeller og kjærster selv om du ikke selv kjenner dem personlig. Dersom det er en ny kjæreste og de akkurat har blitt sammen kan det stille seg litt annerledes. Men ellers er det vanlig å be med følge.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Vi ber med følge der de er forlovet eller samboer over en lengere periode. Det er ikke vits å be de kjærestene man vet at det ikke er seriøst med. Synes vi da:)
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Ber med følge til dei som har fast følge. Ikke dei som er ute på jakt etter en. Det hadde vært rart vist samoeren eller kjæresten ikke hadde fått blitt med. Selv om du ikke kjenner dei så godt.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Vi ber selvsagt samboere og ektefeller, men kjærester som vi aldri har møtt og som vi ikke heller er sikre på noen gang å få møte (skjønner?), ber vi ikke. Dette gjelder et par-tre stykker. Kjærester som vi har møtt og kjenner, inviterer vi. Ganske vanlig å gjøre det på denne måten, og har aldri opplevd at noen har reagert på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå