elli81 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg bruker persona for å finne eggeløsning hver mnd, den har alltid slått ut på dag 16 i syklusen min. Men denne syklusen har den ikke slått ut, er på dag 19 nå. Kan det bety at jeg ikke har hatt eggeløsning denne mnd???? Så typisk for denne helgen hadde vi satt av til å nærmest bo i sengen , det skulle klaffe nå, men nå har jeg mistet troen helt......er så leeeei av dette her. Noen andre som har opplevd lignende?
BabyMe Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg "fant" ikke El jeg heller uka som gikk. Så jeg vet ikke om jeg har hatt den eller ikke. Men jeg har lest at man kan ha hat EL selv om man ikke merker det eller tester riktig bestandig så jeg skjønner ikke så mye selv. Men jeg har fått et tips om se på pernille.info . Hun skriver veldig mye bra, har ikke fått sett på så mye ennå så jeg kommer til å se litt mer der. Jeg tror jeg skal prøve å ta tempen hver morgen om jeg ikke blir gravid den her gangen. Men jeg håper jo selvfølgelig at jeg slipper det;D
BabyMe Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har visst fått EL i dag jeg...!?! Jeg har følt at magen har vært litt rar i dag og litt fram og tilbake med stikkinger og øm.... Så jeg tok en EL test og den var POSITIV! Så jeg ringte min kjære (som jobber overtid) at jeg tror jeg har EL så i kveld blir det å hoppe i høyet! Spørs om syklusen min ikke er helt som den skal. Hmmm..! Håper at vi virkelig får det til nå assa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå