Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jeg svare deg på i morgen :op skal på ultralyd i morgen, er 16+4 ...kommer tilbake til deg med svar...

Skrevet

Det er nok mange som tipper ja, og det er nok mange som får rett.. men også mange som tar feil.

Jenter og gutter ser ganske like ut på et tidlig stadie, da klitoris kan være ganske så oppsvulma. Og ser man ikke noe, så trenger ikke det nødvendigvis å bety jente uansett. Så man skal ikke ta det for gitt iallefall.

Jeg fikk vite at det kunne være gutt, husker ikke hvilken uke.. jeg så jo selv noe som sto opp mellom bena. På neste UL ca 4 uker etterpå var det borte.. men trenger ikke bety jente uansett.. mest sannsynlig er det det, men jeg velger å vente å se før jeg tar det for gitt..

jeg kjenner ei som trodde hun fikk jente helt til noen få uker før fødselen..

Skrevet

Skal på ultralyd på torsdag og håper jeg får se hva det er. Spiller ingen rolle for meg hva det er.. Er litt nysgjerrig..

Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 16, og det var lett å se at det var en gutt! Var på ultralyd igjen idag, og fikk bekreftet at det var en gutt, uten tvil!!! Utstyret på gutten var altfor stort til at det kunne være jente:) Legen og jordmor var ikke i tvil! De mente at gutt/jente var like til uke 12... ikke vet jeg... Det avhenger nok av hvor gode bilder og hvordan barnet ligger hvor godt de kan se kjønnet;)

Skrevet

Hei.. jeg fikk vite kjønnet, var på ultralyd 16+ 2 ... venter en liten gutt.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...