Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har tenkt å kjøpe bæresele til jenta vår for å gjøre hverdagen litt lettere;) Har da tenkt på Babybjörn... Noen som vet om steder de selger denne billig? Har vel ikke så god råd, og ønsker ikke å kjøpe brukt da det er vanskelig å vite hva man betaler for...:/
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 hei jeg selger min brukt men bare brukt den få ganger.det er sånn air opptil 12 kilo jeg selger den 600 kr da den koster ny over tusen kr.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Eh..Hun vil ikke handle brukt sier hun jo!! Jeg har den bæreselen,veldig god. Ga rundt 1000kr for den. Aner ikke om de har den på tilbud dessverre..Men den er verdt pengene:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #4 Skrevet 28. oktober 2008 Ok, takk! Mange som sier den er helt super, så vi kommer nk til å kjøpe den tilslutt.. Men tenkte jeg skulle se om den eventuelt kom på tilbud først;)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #5 Skrevet 28. oktober 2008 Har aldri sett baby bjørn bæreseler på salg.
Spataplasj Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 *kviskre* Det finnast også andre gode bæreselar som ikkje er like kostbare som babybjørn td patapum den kostar rundt 400,- og kan brukast lenger en babybjørnen sjekk tettinntil eller vedhjertet om du ynskjer meir informasjon om alternative bæreselar
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #8 Skrevet 28. oktober 2008 Var jeg deg ville jeg heller kjøpt en annen sele enn babybjørn. Denne for eksempel: http://www.becobabycarrier.com/ Jeg har hatt begge og denne er bare så mye bedre, både for små babyer, men særlig når barna blir litt større. med en 12 kgs baby på magen med babybjørn blir du helt knust i rygg og skuldre, selv med active varianten, men med beco har jeg gått lange skogsturer uten noe problem. barna sitter også mer ergonomisk riktig i den. sjekk ut noen av forumene fr bæring, der er det sikkert mange nyttige synspunkter og tips. Denne kan forresten kjøpes fra usa eller ebay og koster ca 100 $ se også på youtube hvordan den funker. Kan virkelig anbefales altså! Hvis du uansett heller vil ha babybjørn ville jeg ikke vært rett for å kjøpe den brukt, mange som selger nesten helt nye ting, men vær obs på at du kjøper active-varianten. Bor du du i nærheten av sverige er den billigere der.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Hvor stor er babyen din? Vi har en liten tungvekter(6 mnd ca 10 kg) og nå syns jeg han er altfor tung til å bæres i babybjörnen...Mange er imot den selen fordi den ikke er så ergonomisk bra for babyen. Er vel anbefalt å bære max 30 min, tror jeg, det er når de er små. Vi har kjøpr en annen sele for å bære han på ryggen og det er mye lettere. Men mini elsket å sitte framovervent i babybjörnen(vi har den som går til 12 kg) Har du sjekket prisen i Sverige(hvis du bor nær grensen da)?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 er en ikke veldig vond å ha på? det så ubehagelig ut med de reimene over skuldrene...:/ men ellers veldig fin da!
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Beco er ikke vond å bære, har hørt mange anbefale den patapum eller hva den het også. ja sjekk tettinntil, ville helt klart gått for noe annet en babybjørn. Har du lange barn kræsjer de i haken din også....
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Går det ann å få kjøpt Beco-selen i norge da, eller må jeg kjøpe fra utlandet...?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 patapum, er det noe det samme som beco eller...? går meg vill i sele-jungelen her...
Matitt ,Mini, og Ny Mage:) Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg kjøpte min Baby Bjørn i Sverige til 600 kr! Men vil forøvrig nevne at jeg får litt vondt i ryggen av den, etter en ganske kort stund:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå