Mammarama=) Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei hei jenter.Jeg hadde ikm på fredag, testet da blenda hvitt.. Tok en ny test i dag da tr forsatt ikke har kommet.Fikk da en skygge strek etter noen min. Så på testen ca 15 min etter testing, da var streken like sterk som kontroll streken. Er jeg eller er jeg ikke?? Noen her som har opplevet det samme?? Klem fra ei som lever i håpet=) Må nok teste igjen om et par dager...
Snupi ♥ termin 24.mai 2009 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer! Tror du er gravid ja!
3 prins på vei Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 tror nok at du er gravid, hadde blitt overrasket om du ikke var:))) Gi en lyd da når du vet:) Lykke til
Mammarama=) Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg kommer til å ta ny test i morgen eller onsdag..Skal gi lyd om hvordan det går..Krysser fingrene =)
Mammarama=) Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2008 Hei hei.Oppdatering fra i går.. Var med urinprøve på legekontoret, og der viste den TYDELIG positiv..Så da venter vi nr 3=) Foreløpig termin 6.juli.. Har også skiftet nick, hvis noen lurer=)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 28. oktober 2008 #7 Skrevet 28. oktober 2008 Kjøp en CB digital:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå