lena26 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Er det noen som kan anbefale bra hotell for oss på Kanariøyene. Vi skal reise med 3 åring og baby, da vil vi helst ha barnebasseng, lekeplass, barnevennlig og noe underholdning for barna på kveldene. Men ikke Sunving resortene, da vi har allerede sjekket priser for vinter og det blir ganske dyrt, derfor ser vi etter andre alternativer...Men det er så vanskelig å velge noe uten å ha vært der selv...
Djoolia 07+08+12 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Vanskelig å finne et hotell med underholdning for barn utenom resortene da. Samme med lekeplass. Dette gjelder stort sett Gran Canaria da,har ikke vært på noen av de andre.
* 5 om dagen * Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 jeg vet om en plass på gran canaria,ikke resort, men det er ikke noe aktivitet for barn,annet enn at det har vært noe delfin framvisning der,men vi har vært lite på plassen om kveldene. Det er los arcos. det er noe slitte bungalower,men er så fint for barn der, at vi har vært der 4 ganger med barna våre. litt langt til stranden,men er en fin rusletur på ca 20-30 min, og taxi er ikke dyrt. http://www.ving.no/hotel/hotelMaster.aspx?HotelId=10271&marketUnit=VN&categoryId=1&filterOnCategoryId=1
Gjest Sauen er på tjukka igjen=) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 hm, skulle anbefale sunwing resort arguineguin, men da veit jeg ikke... Men arguineguin er et veldig fint sted, og det er ganske mange hoteller der=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå