Gå til innhold

Bryllup juli 09, har vi dårlig tid da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tenkt litt på bryllup, vi har vært forlovet lenge, men har liksom aldri passet med bryllup, og jeg har hele tiden tenkt at vi må ha et stort bryllup, men har tenkt litt i det siste, og kommet frem til at vi kansje kan ha et litt mindre bryllup, da blir det mye mindre styr, og ikke så fryktelig dyrt....blir da kansje 20 stk med de nermeste....

Men jeg lurer på om vi har fryktelig dårlig tid hvis vi bestemmer oss for bryllup i juli 09, vet jo det er mye som skal planlegges, men hvor lang tid i forveien må man begynne å planlegge? Selskapslokale er i boks, og kirken er sikkert ledig siden vi bor i et lite område:) hva synes dere? blir det for travelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke dere har dårlig tid... Men jeg ville ringt kirken da, bare for å få fastsatt dato ;) Et bryllup med 20 gjester krever mindre planlegging enn et med 100 gjester. Dere har nok god tid på dere :)

Skrevet

hei:) du har ikke dårlig tid hvis du tenker dette gjennom:) har en vennine som fikk seg ett hastebryllup før magen kom;) 3 måneder fra planlegging til de giftet seg.. hun fant ut han var gravid.. hehe.. det eneste som kansje kan haste litt er brudekjolen.. den har 4 til 6 måneders leveringstid, ved mindre du kjøper den brukt.. så er det omsying og det der.. og mat og sånt.. ellers er det vel kirke og lokale som må bestilles først;) lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...