Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Har et barn som er kliss lik sin far. Alle ser det, til og med min familie, men ikke jeg. Dvs - jeg klarerer det når jeg ser bilder av pappaen i samme alder, men ikke ellers. Når det gjelder venners barn så ser jeg svært ofte med en gang hvem de ligner på. Tror nesten jeg er for tett på egne barn til at jeg klarer å se det, selv om det er tydelig (og for meg er det helt i orden at barn ligner sin far - bare koselig det )
flypapir Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Min jente er visst prikk lik svigermor da hun var liten.. Jeg ser det også når jeg ser bilder av de begge i samme alder, men svigermor sier at hun ikke kan se det. Tror det har mye å si at de begge har/hadde krøller. For meg spiller det ingen rolle hvem jenta mi ligner på, hun er like nydelig uansett..
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Eldste sønn er mest lik sin pappa, men han har noe fra meg også og fra mine onkler faktisk ) Mellomste er som snytt ut av nesen på min mann. Dem er sinnsykt like :-O Yngste er lik meeeeeg ) Og en god blanding av brødrene sine! hehe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 min var mere lik meg da han ble født, og nå er han 2 mnd gammel og blitt mye mere lik pappan sin kinna, ansiktforma, og øyepartiet er nok fra pappan ja. Nesen og munnen er etter meg da hehe..men det ser ut som det er det eneste også.. Har to fra før også fra tidligere forhold. ho ene ganske så lik pappan, har litt fra meg, men det er ikke mye.. så har jeg ei til da. Hun er så lik meg at hun har ikke et snev fra pappan. Så hun har jeg nok laget alene hehe. Ho som er så lik pappan, hun er lik han på måte å være på også. Like distre begge to hehe
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Ha´kke sjangs! Men alle andre ser det... Treåringen var kliss lik faren sin da hun var baby, men nå med langt hår og litt større uttrykk ligner hun på meg!! Men jeg og faren hennes ser det ikke...
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg syns ofte helt nyfødte er veldig lik faren sin, sånn at det er nifst avslørende. Tenker at det er noe naturen har ordnet så far skal vite at han er far. Men det er absolutt mye lettere å se det på andres barn, så det er litt skummelt!
Let's hear it for the boys! Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg så det før, da han var som snytt ut av nesa på faren sin. Nå ligner han visst kun på meg, men det klarer jeg ikke å se.
Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Min første er helt lik meg - så lik at på bilder fra samme alder så er det mange som tar feil. Jeg ser det selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå