Elise18.11.08 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Tja .. Ville ihvertfall søkt så fort som mulig! Jeg var litt sent ute selv, og det har gått i orden heldigvis! Meen det er jo veldig forskjellig! Hun jeg var hos på Nav sa at de ofte prioriterer de som har kortest tid til termin! Lykke til!=)
2SønnerSmå Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg fikk beskjed om at det var 3 mnd's behandlings tid =(
Eso Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har termin 22 desember, og har ikke søkt ennå. Fikk beskjed om at jeg helst skulle levere papirene i løpet av oktober, men har jo ikke klart å levere de ennå, men det står øverst på "to do" lista mi!!
Førstegangsmamma!! :) Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Ja da er du sent ute utifra hva de sier på nav iallefall!!! De sier det er opptil 3 mnd behandlingstid!!!! Og de behandler visst IKKE de som har kortest tid først!! De har ikke noen egne bunker med papirer på de som er sent ute osv... de bahandler søknadene etter tur slik de mottar dem! Etter at kontorene ble slått sammen til nav skulle alt liksom bli bedre, men det har bare resultert i laaaange ventelister på saker!!!!! Så kast deg rundt og få sendt inn fortest mulig!! Lykke til!
Aprilia Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 At det er tre mnd behandlingstid trenger ikke å være tilfelle! jeg undersøkte med nav for lenge siden og fikk beskjed om at det var tidsnok å sende inn ca en mnd før permisjon. de vil ikke ha papirene mine før i begynnelsen av november. min permisjon starter 13 desember. så jeg sender inn i løpet av dæ nærmeste dagene. men dette varierer sikkert for de ulike navkontorene. anbefaler deg derfor å ta en tlf til ditt lokale navkontor. og du bør nok sende inn papirene nå ihvertfall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå