Gå til innhold

At det går ann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en liten ekstra jobb på teatercafeen der jeg bor. Jobber i baren der. Nylig begynte en ung alenemor også å jobbe her. Kjenner henne knappt,og har aldri sett ungen hennes. Så til saken,jeg har forstuet ankelen og er sykemeldt ett par dager. I går tikket det inn en tekstmelding fra denne alenemoren,hvor hun spurte meg om jeg kunne passe ungen hennes mens hun skulle ta et kveldsskift. Jeg var jo uansett sykemeldt,så det skulle vel gå fint???? Synes det var frekkt i det hele tatt å sporre,men det verste er jo denne stakkers jenta hennes!Bli bortplassert om kvelden til en person hun aldri har sett for?

Jaja,folk har veldig forskjellig syn på ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du ikke heller hun forsøkte å løse et akutt problem?

Du kunne ikke jobbe pga benet. Hun kunne ikke jobbe pga manglende barnepass. Synes det var en fornuftig måte å løse problemet på jeg.

Det hadde kansje vært lurere å ringe enn å sende melding, men utenom det ser jeg ikke problemet.

Skrevet

vist dere ikke kjenner verandre noe særlig synes jeg det var litt rart, jeg hadde aldri satt bort ungen min til noen jeg ikke kjenner godt.

Skrevet

Jeg kjenner henne ikke i det hele tatt. Har sagt hei til hverandre,thats it! Jeg hadde aldri latt noen jeg ikke kjenner passet ungen min heller. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...