Gå til innhold

Foreldrepenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg SUUUUUUR på NAV...Har tidligere fått foreldrepenger stort sett mellom 24 og 27, en gang eller noe sånt 28...har ikke fått dem enda for denne måneden. Ringte nav for å høre nå - men de kommer ikke før 31. :( og det at jeg har fått de tidligere før er helt feil :( og jeg er så og si helt blakk og eldste sønnen har bursdag i morgen :( har presang, men ikke det jeg trenger til kake :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har heller ikke fått foreldrepenger enda, men på mitt lokale NAV kontor sier de at de skal utbetales sammen med sykepenger - som er den 25. i mnd.

Nå var disse kjørt på fredag, så da har jeg de etter 12 engang i dag.

Synes det er utrolig rotete at de ikke kan ha en fast dag i mnd å kjøre disse pengene på, slik at man slipper å lure hver mnd på når de egentlig kommer. Sist mnd fikk jeg de den 22.

Skrevet

helt enig, de burde ha en fast dato. de sier det skal komme i slutten av måneden. har aldri fått penger senere enn 24.

en gang fikk jeg 19.

hvis de skal holde på sånn å bytte dato akkurat som det passer dem blir jeg litt små sur. grei man skal ikke forvente de før slutten av mnd, og "spare" penger deretter. men den ene mnd er det si 6 uker mellom, og neste er det 4 uker mellom. det kan bli litt vanskelig da når man har 2 uker forsjell, og ennå skal pengene holde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...