trine->mai07 og juni09 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Kommer an på hvor mye du vil legge i det.. Jeg har bestilt Roma tur til oss, skal reise neste torsdag.. Gubben tror vi skal på tur med Kiel ferga.. - fallskjermhopp - tur ett eller annet sted bare dere to? - sesongkort (2009) på fotballkamp for laget sitt (om det er mulig og han liker fotball) - romantisk middag - klær han trenger (ja, utrolig kjipt men nyttig) - noe han har ønsket seg lenge?
Lille Langbein Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Det er litt av utfordringen vi pleier å ha til hverandre, i hvertfall på de store dagene, å komme på noe uten at en trenger å sette opp en ønskeliste:) Vet han har lyst til å hoppe i fallskjerm, men da må jeg vente helt til våren, og det syns jeg blir litt kjedelig i og med at han fyller 4. Desember. Har lyst å gi han en gave da... Han liker Formel 1, men jeg syns det er så vanskelig å finne ut av det uten at det koster tusenvis av kroner. Noen som har bestilt tur til dette noen gang? Ikke veldig fotballinteressert, men heller sykkel og ski...Men der har han alt av utstyr...
Fuglehjertet Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Har opprettet "sparekonto" til mannen min, han ønsker så gjerne å oppgradere stereoanlegget og det har ikke vi råd til nå, derfor får han penger hos meg til hver "stordag", og det blir litt etterhvert. Så er jo problemet at jo lenger han surfer og kikker og drømmer, jo dyrere blir det, så det kan jo hende den kontoen aldri blir full nok :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå