Gå til innhold

flere som bruker gamle saueskinnsposer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en sånn fra jeg var lita, syns de er så gode og fine. Men ikke veldig praktiske. Ikke hull til seler, Kan ikke åpne helt opp, dvs veldig varmt når vi kommer inn på butikker o.l. og så er de veldig åpne, dvs kan ikke snurpe sammen og går dermed bare opp under armene.

Trenger noen praktiske tips. Og hva kler jeg egentlig på ungen? Det er ca 0 grader og jenta er snart 1 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, har sånn pose. Brukt den til mine 3 barn og gleder meg til å ta den i bruk i desember når babyen kjem :)

Huller til selen kan du klippe opp sjølv og evt sy rundt hullene.

På min pose er det glidelås på eine sida sånn at ein kan åpne opp på eine kanten også berre bretter eg det godt opp, då blir den åpen og fin inne på butikker.

At den ikkje kan snurpes sammen har ikkje vore noko problem, når barnet er våkent sitter det jo oppe uansett og når det sover så har eg på vindtrekket på vogna så det ikkje kjem trekk til. Har vindtett jakke og klær under etter været, lue og evt votter. På beina har eg ikkje hatt på anna enn det som barnet går i inne. Har det vore riktig kaldt når barnet søv, har eg brukt eit teppe til å legge over oppe. Funker fint :)

Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda
Skrevet

vi har en sånn villsau-skinnpose.. men den er bare 2 år gammel da.. men tenkte å kanskje bruke den til minsta nå.. jeg har skjært hull til selene i vogna, den er langhåret så det vises ikke..synes også den er litt upraktisk, i og med at du ikke får den godt oppi ansiktet.. men den er veldig varm.. trenger sikkert ikke mer en body+str.bukse,ullsokker, evt. en ullbokse/strikkabukse og ullgenser og en god lue..

Skrevet

Glemte å svare på resten. Du skjærer hull med en tapetkniv der selene skal gå inn, og sikker rundt med symaskin. En ettåring trenger vel en jakke når hun sitter i vognen. I posen er jo det varmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...