Tvilling79 Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 våknet i 5-tiden av skikkelige menssmerter, startet i korsryggen og murret seg til framsiden, hvor de ble det 30 sekunders vonde menssmerter/luftsmerter.. de kom nesten regelmessig (10-12 min mellom), og de kommer svært sterkt hver gang jeg reiser meg. Slimproppen gikk da jeg sto opp, hørte et plopp i do, også blødde jeg friskt blod. Er det falsk alarm, kanskje man har menssmerter når slimproppen går? HJELP! er alene hjemme skjønner dere....
*novemberbebbis* Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Hei:) Jeg våknet omtrent på samme måte når min første fødsel startet, husker jeg gikk på do i halv tre tiden på natten, og etter det kom og gikk disse menssmertene som etter 9-10 timer gikk over til litt vondte rier. Hvis jeg var deg ville jeg ringt føden, i og med at du har blødd litt også. Jeg blødde ingenting, men kanskje det er vanlig og blø litt? Nei, jeg ville ringt ekspertene, det er derfor de er der! Hvor mange uker på vei er du forresten? LYKKE TIL;)
Tvilling79 Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Au, riene er vonde, men de kommer ikke noe tettere:( og nå er kl halv 4..hatt rier siden kl 5 i dag tidlig.. så dette kan dra ut! Jeg er 40+1 i dag, termin i morgen. har masse kynnere når jeg går, og riene kommer tettere når jeg beveger på meg!! da er de der med under 10 min mellomrom, men lang tid mellom når jeg sitter.... så det er tydeligvis ikke heeeeeelt i gang..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå