Gå til innhold

Hvor har dere hytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har på Mesnali,rett nedenfor Sjusjøen.

Ligger like ved vannet,så like fin både sommer som vinter!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke vår hytte, men foreldrene mine sin. Vi kan bruke den så mye vi vil..

Den ligger på Ringsakerfjellet.

Skrevet

Mor og fars, på Jelsa i Rogaland. Kjempe fint der, bare litt langt å kjøre 8 timer hver vei ;o)

Skrevet

På Kvamskogen - nærmeste "fjellet" til Bergen og kun 1 times kjøretur. Helt genialt, og en forutsetning da vi skulle bygge.

Vi er der veldig ofte i helgene, og det er egentlig like kos hele året. Har båt ved vannet som vi bruker når det ikke er snø.

Skrevet

Ja 8 timer er vel i lengste laget! Blir ikke noen helgeturer,bare ferier tenker jeg.

Vi har 2 timer,så den blir flittig brukt.

Skrevet

Svigers har på ombo ca 2 timer med kjøring og ferje fra stavanger, kjappere med hurtigbåten, pappa har snart kjøpt seg inn i en i thailand. Men tror ikke vi låner den med det første:)

Skrevet

Vi får låne mine foreldres hytte som ligger litt opp i fjellet i Etne. Nydelig plass og en hytte av den gamle sorten - utedo og ikke strøm.

Får flash back tilbake til hyttelivet vi hadde på 70 tallet - herlige minner.

Gutten min og hele familien elsker hytta :)

1 times kjøring - passelig når vi bare vil inn for helgen.

Gjest Sauen er på tjukka igjen=)
Skrevet

Oppå fjellet på osterøy, langt fra folk=)

Skrevet

Og det er da ein selvfølge at alle har tilgang på hytte?? For "Hvor har dere hytte?" Tja ein ved sjøen og to på fjellet og tre i spania??

Men ja mamma og pappa har hytte like sør for Elverum, men det er 5-6 timars kjøring så me brukar den ikkje så ofte. Men me har også tilgang til ei hytte på fjellet ca 30min fra oss, det er sommarnaboen våres sin og me kan få bruke den så mykje me vil så lenge dei ikkje skal bruke den sjav.

Skrevet

vi har hytte helt ved sjøen..;) brukes hele året..;) nå har svigerfar akkurat kjøpt seg hytte på fjellet og.. så da kan vi bruke den så ofte vi vil og..

har tenkt å si til svigermor at hun kjøper en i sydligere strøk..hehe. så har vi sikret oss alle ferier fremover..hehe..;)

Skrevet

Vi har ikke hytte, men svigers har ved sognefjorden. Gulen kommune. Der er kjempefint både sommer og vinter:)

Vi bruker den så mye vi vil:)

Skrevet

Stått opp på feil fot i dag eller mammsen?

Vi har familiehytte/sommerhus ved porsgrunn, ligger helt nede ved sjøen og er mitt paradis på jord :)

Elsker å være på hytta om sommeren.

Bruker litt under 3 timer ned dit.

Ellers så har svigers hytte ved Lillehammer som vi også får bruke så mye vi vil, der er det også nydelig :) flott å kunne dra dit på høsten og vinteren.

Dit bruker vi vel rundt 2 timer.

Så har svigers leilighet i Spania som vi får bruke også ;)

Vi er kjempe heldige :) har alltid et sted å være i helger og ferier.

Skrevet

En på fjellet her i Nordl-Norge, like fin både sommer og vinter

En på Hovden, vinterhytte

En i Arendal, ved vannet-sommerhytte

Alle er familiehytter, alle gjør sin del og alle er med på vedlikehold og annen reperasjoner:)

Den fineste, og som blir oftes brukt er uansett lillemor sin hytte i hagen vår:)

Skrevet

Har også leiligheter til fri bruk i Frankrike og i Spania, men må ærlig innrømme at det er skjelden de blir brukt.

Skrevet

vi har famhytte på finse, utrolig deilig sted=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...