♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Blødde litt igår og natt, men ingenting imorges. Var ikke mye, bare litt i truseinnlegget og på papiret. Dro til legen i dag morges. Han sa at det var ikke så mye han kunne gjøre, men tok en gu for å se om han kunne se noe mistenkelig. Klarte ikke å se livmormunnen så han kunne ikke vite hvordan det var med slimproppen. Er ikke det litt rart? Ellers kunne han ikke gjøre eller si noe (som jeg jo visste på forhånd) og jeg har også ny time om 10 dager for 1 kontroll. Ble jeg redd for at det var en abort i mellomtiden kunne jeg ta en ny g-test. Noen som har opplevd det samme, eller noe lignende??
zoia/Adam/Theodor/Frida <3 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 hei! jeg er i samme situasjon. Begynte og blø i forrige uke.På torsdag.Ringte jordmor,hun sa det var bare å ha is i magen og vente og se.Dro til legen uansett dagen etter og fikk henvisning til vaginal UL.Der fikk vi vite at jeg ikke hadde kommet til uke 7 som jeg trodde.Jeg hadde ikke kommet lengre enn uke 5.Og ikke nok med det...Jeg skal ha tvillinger.Den dagen sluttet jeg og blø og alt var bare fryd og gammen en stund....Så begynte jeg og blø på lørdag igjen,og har blødd siden.Ikke mye men nok til at jeg er helt utav meg og ikke klarer og tenke på annet.klarer ikke gå på jobb heller.Så nå skal jeg ringe til legen og prøve og få komme inn slik at jeg kan få meg en sykmelding.skal på ny vaginal UL den 7 nov.... Hvor langt har du kommet da? Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå