Gå til innhold

jeg sliter med navn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

venter vårt 4 barn,vår 2 sønn! jeg har fallt helt for et navn...noen på jobben liker det,men alle andre jeg kjenner (tillome min mann) syntes det er helt forferdelig...off for meg så er den lille der inne det navnet...hm..vil gjerne ha deres mening...hva syntes dere om Hauk Sebastian? jeg syntes det er så nydelig:) de fleste sier....æsj Hauk er jo ikke et navn...men det er det jo!!! og min mann liker ikke sebastian..for det er så kina navn sier han!!!hm... what to do?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann. synes desverre ikke det var så veldig fint. veldig tungt. har du tenkt til å bruke begge? Hauk er jo litt morsomt da, og andre venner seg jo til navnet når man bruker det, så da blir det kanskje fint=)

Skrevet

Hehe... Ja vanskelig med navn. Det man også må tenke på er hvordan barnet får det med navnet sitt. Det har i alle fall vi tenkt på. Barnet skal leve med navnet reste av livet og ikke noe gøy å bli "mobbet" på skole og barnehage pga navnet.

Sebastian er fint da. Skal gutte vår hete. Vi ville ha et enkelt navn, men det er oss.

Skrevet

joda,det er sant!! men det er liksom en fin klang i det syntes jeg..men er jo ikke helt fast bestemt.. må bare lufte det for svigermor å se hva hun hører... men folk venner seg jo til ting..og vi må jo ikke bruke begge navna... men jeg syntes det er fint.. noen andre fine navneforslag da? hehe jentenavn er klart...men får jo ikke jente..hehe

Skrevet

Navnet skjemmer ingen,sies det;)

Synes begge navn er ok jeg,Hauk er jo spesielt,men veldig trist om alle skal hete det samme:)

Jeg venter mitt 3 barn i februar,har 2 sønner som jeg synes har flotte navn.Men jeg har liksom gått helt "tom" for guttenavn.

Hvis det skulle bli ei jente,så har jeg bestemt navn for flere år siden;)

Men guttenavn er vanskelig,synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...