Gå til innhold

Noen som er alene-alene her?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vert alene med jenta mi i 2,5år nå har jeg fått kjæreste som behandler henne som en datter:)

Skrevet

Ok. Bare litt godt å høre at man ikke er alene ;)

Jeg er alene meg en på 1,5 år.

Går det bra med dere da?

Skrevet

Jeg er også helt alene :) Vært det hele tiden, og det går veldig bra:) Hvordan går det med deg da?

Skrevet

yepp og jepp her også !

Skrevet

Ja, vi er alene.. Bf. har trekt seg helt ut siden vi gikk fra hverandre for ca. 10 mnd. Eller han har hatt sønnen sin 1 dag da (helt i begynnelsen etter bruddet), å har sett han 1 gang etter det, men da var jeg der. Så kan vel si at vi er alene-alene..

Skjønner virkelig ikke at noen kan overse sitt eget barn så til de grader.. Vi har jo i tillegg bodd sammen, så han kjente jo sønnen sin.. Trist..

Skrevet

Ja det er sykt at noen bare kan "glemme" at de har barn! Helt ufyseligt!

Skrevet

Ja er alene-alene med gullet mitt.

Vi greier oss utmerket uten den drittsekken av en bf.

Skrevet

Jeg er også alene alene med min herlige sønn på 3.5 år:) Bor langt unna familien min, så savner noen til å kunne avlaste meg litt.. Barnefar meldte seg ut da jeg ble gravid.. Gleder meg til den dagen barnefar innser hvor mye han har gått glipp av.. og da er det nok for sent...

Skrevet

Ja, har vært alene siden dag 1.

Skrevet

Samme her,alene fra dag en og langt unna familien:( Har en gutt som blir 4 i januar. Sanver og noen som kan avlaste litt... Hvor bor du? Anonym 17,57-

Skrevet

Ja.. er alene med ei datter på snart 2.

Skrevet

Jeg er alene med ei jente på 2,5, går kjempebra. Ingen kontakt overhode med bf, noe som for min del er like greit. Synes det er synd for ham og snuppa da...

Skrevet

Hei anonym 20.17:)

Vi bor i Oslo.. Enn dere? Hadde vært fint å blitt kjent med andre alene-alene foreldre..

Skrevet

ÅÅÅÅÅ såtypisk:( Vi bor i Rogaland.... Jeg savner og veldig noen andre alene foreldre jeg kan ha litt kontakt med. Har mange venniner,mn ingen som er alene med barn:(

Skrevet

Er alene, og har alltid vært alene. Aldri samboer eller noe fast utover det. Koser meg glugg ihjel med sjartmtrollet mitt, og kan ikke tenke meg hvordan jeg ville hatt det uten han.

Min familie stiller oppfor meg, og jeg stiller opp for dem, så tror ikke jeg kunne hatt det bedre.

Og barnefar bor i England, og han har vi ikke sett noe til siden jeg fortalte ham at jeg var gravid. Ikke hans feil, det. Han er mann, og sånn er det med den saken. Han er nemlig en veldig hyggelig fyr, men han vet ikke hva han går glipp av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...