Gå til innhold

gode,gjerne billige ideer til bryluppsgave, -haster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være forlovere til min sammbores søster og kommende mann på torsdag. Dette er er rådhusbrylupp med bare oss og moren som gjester. De har bodd sammen i 20 år og hun truer med å gifte seg i dongeri, vil ikke ha noe styr. Men en gave skal de jo ha, hva gir man. De har god økomomi, har alt de trenger og ikke plass til mere. Vi derimot er i etableringsfasen midt i husbygging, med tre barn og fjerde på vei ikke akkurat en økonomi og juble over. Noen ideer til bryluppsgave til dem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å kjøpe en fin kurv og gå på en delikatesseforretning og kjøpe noen gode oster og annet digg og en flaske rødvin. Virker som de trenger litt romantikk :)

Ellers går det jo an å finne noe fint på et antikvariat. Enten et fint bilde eller en spennende bok.

Skrevet

Siden de har vært sammen så lenge så har dere kanskje endel bilder av dem slik at du kan lage et fint album og skrive litt ift ferier, minner el.l?

Skrevet

Takk for svar. Jeg får se å være kreativ i lyn fart.

Skrevet

Jeg har en god ide'!! Hva med å kjøpe 3 gode vinføasker,som du lager"nye" etiketter,eller lage en litt romantisk "notat" som du fester i korken på en måte, som de da drikker om 5 år 10 år og 15 år...-på bryllupsdagen deres. Perfekt bryllupsgave,som ikke trenger å være så dyr,men alikevel er den kjempe fin,og kreativ!!!...og ikke minst personlig:)

Skrevet

Hva med å forstørre et fint bilde av brudeparet til ca A3 (eksempelvis) og ramme det inn i en fin ramme? Vi gav bla. det i bryllupet vi sist var i, og det var veldig populært. =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...