mamman til to gutter Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg må ha ny pose til mini på ca 1,5år fordi skinnposen fra i fjor ikke passer. Har sett på både voksi urban som er 122cm lang og visstnok kan holde til de er 6år og Lammy XL (tror hvertfall det er det den heter) som er 115cm lang. Hvilken anbefaler dere?
Zitro Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hadde valgt Lammy`en. Må si jeg har tilgode å se en 6åring som trenger vognpose...
**Frøken84** Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 men det er jo godt mulig en 6 åring trenger sovepose;o)
Zitro Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Da hadde jeg kjøpt en sovepose som hadde dekket behovet han trengte. Ikke sendt med han en vongpose som er beregnet på babyer og små barn. En vognpose og en skikkelige sovepose kan ikke sammenlignes.
**Frøken84** Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Den er jo ikke bare beregnet til små barn og babyer når den er til 6 år. dessuten er det ikke store forskjellen på 115 og 122 cm... men når det er sagt så er det ikke det at den er så forbanna lang jeg synes er så genialt med den posen. men det at du har 2 forskjellige lengder på den. Så hvis du bruker den i bag så er den genial, spess hvis man har liten bag! Noe HI ikke har bruk for da...
mamman til to gutter Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 Takk for hjelpen:-) Jeg endte opp med voksien og håper ikke han fortsatt trenger vognpose når han er 6år, men da har vi en sovepose han kan bruke. Og selvom vi ikke har bruk for den lille posen nå, så kan det jo hende det kommer en mulighet om noen år;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå