Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Å, som jeg gleder meg. Vi skal feire jula på hytta sammen med mine foreldre og kanskje svigers også. Det er ei fjellhytte, så vi er garantert snø. Og bare det å dra opp noen dager i forveien, la freden senke seg og bare kose oss ser jeg frem til. Og på julekvelden er det ingen som må stresse seg hjem utpå kvelden, for det er jo nok soverom til alle. Eneste aberet er at minsten er utrolig mobil, og veldig klåfingret. Tror vi må ha juletreet på terassen :-)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Håper dere snør inne og blir fri for mat og kjeder dere skikelig. *ikke misunnelig i det heeele tatt* Sånn jul vil jeg også ha, høres himla kos ut.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Åh det hørtes utrolig koselig ut!! =)
ana baroma Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Det tror jeg vi også skal neste år:) I år skal vi nordover til foreldrene mine... Første gang på ti år jeg skal feire jul der, så det blir kos!! Det med juletreet på terassen var smart, det tror jeg kanskje skal prøves ut her også, hehe
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Ååå, som jeg misunner deg:-) Vi har å hytte på fjellet, men ungene vil ikke feire jul der. Har mast i mange år for å få de med med. Men vi feirer nyttår der- always. Det er jo et plaster på såret..go jul=o))
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Ååååå det hørtes utrolig kooooos ut =0)
mirakelgutt 22 juni 06 Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Det blir en uforglemmelig jul. Vi gjorde det i fjor. Aldri hatt det så gøy. Svigermor savna julepynten sin og finservice men jeg syns det var hele sjarmen. Kos dere.
mams-til-tre Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Det skal vi også... Det skal bli herlig. Hele min familie skal være der, så vi blir mange, men sååååå utolig deilig det skal bli. Finne juletre i skogen på lille julaften, og bare ta livet helt rolig. Det er den beste julefeiringen man kan få, vil jeg påstå. Kos dere masse
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Ååå det hørtes koselig ut Nesten så jeg fikk lyst til å feire jul på hytta selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå