Babylove og knøttet Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Fant det ut i helgen. Og for å gjøre en lang historie kort, så har jeg lagt 2 dager på sykehuset pga forferdelige smerter i underlivet og magen. Det viste seg at det kunne komme av at en syste har sprukket + sterke luftsmerter. Nå føler jeg meg bedre, men har fremdeles disse luftsmertene som er helt vanvittig vonde. Men jeg er gravid!!!!!!!!!! Og kjempeglad!!!!!!! Håper dere andre kommer etter snart
lille skatten Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer saa massse!!!!!! Haaper alt gaar bra og de luftsmertene gir seg snart saa du bare kan glede deg over graviditeten:) Lykke til ogsaa haaper jeg vi moetes paa 1. trimester.
madame Mim Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 artig du er gravid da=) Har lest de andre trådene du skriev, må innrømme at jeg har vært litt spennt... Lykke til
monkri mamma til 4 Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Grarulerer så mye! d var artig at du er gravid. lykke til videre og kos deg masse... klem...
Dotten Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Så flott. Masse lykke til og gratulerer så mye! God bedring med magen sånn ellers
Musemor med tre søte små Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så mye med spiren og lykke til i svangerskapet ;-) Ellers god bedring
BabyMe Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Gratulerer såååååå massse! Bare hold på spiren! ;D Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå