WPW Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Gikk ut i permisjon forrige uke, og så langt nyter jeg hvert sekund!! Det er helt greit at jeg har 17 dager igjen til termin, og jeg håper ikke gullet vårt kommer før jeg har fått et par dager fri for megselv. Dette er jo fantastisk!! Luksus å få lov til å gå hjemme fra jobb sånn som dette...
Lilja121 Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Så deilig å høre at det ikke bare er meg. Jeg har allerede hatt 3.5 uker permisjon, er 3 dager over termin og har ikke noe hastverk med å føde. Sambo er mye mer utålmodig enn meg :-) Men mer eller mindre konstante kynnere begynner jo å bli noe slitsomt når jeg prøver å holde aktivitetsnivået 'normalt' og strene fra butikk til butikk :-) Jeg tenker som så at det blir kjempekoselig og spennende når han kommer, men frem til da skal jeg kose meg med endelig å ha litt luksustid for meg selv!
WPW Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Hei! Godt å høre at du ikke er lei enda, til tross for at termindatoen er passert:) Tenker liksom at jeg kommer til å gå over termin selv, og det virker ofte som om det er en milepæl der tiden etter termindatoen går SUPERTREGT. Men da er det kanskje håp om at jeg ikke kommer til å bli lei selvom dagene går framover. Men skjønner at kynnerne kanskje kan bli litt slitsomt i lengden;) Etter at babyen kommer er man jo ikke akkurat sjefen lenger..
halloween-termin :) Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg venter nr. 2 og må si at jeg nyyter mine dager hjemme også - kan ta det med ro og ha energi til 3 åring på ettermiddagen. - synes det er så mange som er utålmodige (tenker ikke på de som er i store smerter e.l. selvf.) Men bruk tiden til alle ting du ikke får tid til etter babyen kommer - lese bøker, kose seg pusle rundt. Tiden blir fort nok hektisk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå