Anonym bruker Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Bf. og jeg skal gå fra hverandre nå.. Vi har et billån sammen. Er vel rundt 100 000 kr. igjen. *Vi tenkte først at jeg kunne ta over lånet, men det kan jeg ikke pga. inntekten min. *Så tenkte vi å selge den, å dele et evt. restlån. Men så får vi ikke lån i banken til å dekke det som evt. vil være igjen på billånet, å det er fordi min x har altfor mye utestående i mastecard fra før. Men vi har terminbeløp på 3000 kr. Å jeg vil ikke klare det alene.. Er det veldig urettferdig at han skal betale halvparten av lånet enda? Det som er så dumt da, er jo at det bare er jeg som kan bruke den, fordi han har ikke lappen. Men det hjelper jo han at jeg har bil. Tenker da på samvær etterhvert. For vi skal flytte en times tid unna med bil.. Hvis jeg får meg en jobb i nærmeste fremtid, så kan jeg jo sette bilen over på meg etterhvert.. Men det er jo på en måte hans feil at vi ikke får solgt den også.. Dette var jo et lån vi tok sammen. Huff.. Han har jo sagt at han også syns han skal betale på den.. Jeg har jo sagt at han kan ta over bilen den gangen han får lappen. Å så tenker han vel kanskje på at jeg betalte 20 000 kr. på lappen til han, men som han ikke klarte å surre seg til å bli ferdig med..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå