murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har nettopp vært i danmark og ramlet over en Tøj og sko-butikk helt tilfeldig..jeg har ikke hørt om de før..og tutlet inn...jeg er ganske stor....og fant faktisk MASSE klær som jeg kunne gå rett inni...som jeg likte..og som var billige...men så er det da problemet...dette er i danmark...vet dere om dette merke blir forhandlet i Norge noen steder...fant hjemmesiden til Tøj og sko...men klarer ikke å se noe sånn ut derfra...... HJELP??? http://www.toejsko.dk/internet/tojsko/menu/main.nsf
Hikken Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 Ser ut som det er Bilkas eget klesmerke, så regner med at de bare selger dem på de kjøpesentrene i Danmark :-S Jackie Jackie er Bilkas tøjmærke til kvinder, der bruger størrelser fra 44-54. Design, pris og pasform har gjort Jackie til et populært mærke blandt modebevidste kvinder. Jackie kollektionerne er milla og Estelle varer i store størrelser.
murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 det var det jeg var redd for............................... men det var jo lov å håpe.....................
Hikken Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Uff, ja. Du får hamstre neste gang du er på de kanter ;-)
murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. oktober 2008 ja..........er bare veldig sjelden jeg er i Danmark liksom....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå