lille skatten Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hei jenter.. Tenkte vi kunne foelge hverandre her.. Fortsatt ingen tr paa meg og jeg tenkte jeg skulle prove aa ikke teste foer paa onsdag om jeg ikke faar tr foer da.. Hva med dere?? Hva tror dere med aa regne ut naar EL er hvis man har saa pass lang syklus.. Tester dere alle for EL?
KarLuc +1? Skrevet 27. oktober 2008 #2 Skrevet 27. oktober 2008 jeg har egentli null kontroll på når jeg har el. denne gangen hadde jeg en syklus på 32 dager. (sist 29). så vi tar det rolig med tanke på testing å sånn. Vi har oss stort sett rundt den fruktbare perioden. så får det klaffe når det gjør det må ha lykke til og håpe tr holder seg langt vekk
Lykkebabis! Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har også bestemt meg for å teste onsdag.....utrolig vanskelig å vente men også kjempekjedelig å få neg fordi en tester for tidlig. Jeg testet ikke for el, men jeg er rimelig sikker på når den var; og det er to og en halv uke siden nå. Håper veeeeeldig, og er nesten litt optimistisk og det er skummelt. Håper for dere også!!!!
lille skatten Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tester eller ikke etter EL men er ogsaa rimelig sikker paa at jeg hadde det for 2 1/2 uker siden jeg og... har du alltid lang syklus eller Cie! ?
Torjus og Lones mamma Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har aldri tatt EL-test, men vurderer å prøve... Har litt variert lengde på syklys, men ikke verre enn at det går an å stå på litt ekstra... Jeg testet negativt på lørdag. I går kveld trodde jeg tr kom, blødde litt når jeg var på do. Men blødde ikke noe i natt, og heller ikke i dag. Ikke en gang på pairet. Rart. Tr bruker å starte med litt mer brask å bram.
Mammarama=) Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Hei hei.Jeg hadde ikm på fredag, testet da negativt. Har ikke fått tr enda og i dag teste jeg igjen, og der var det en svak skygge strek.. Må nok teste igjen om et par dager..Men fikk litt mer håp nå=)
Lykkebabis! Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Pleier å ha litt lang syklus, men nå er det litt spesielt siden jeg hadde en ma i september.....Har vært på akkumpunktur for å få i gang systemet, og det var veldig effektivt. Anbefales for de som har stopp eller uregelmessig syklus. Jeg er så utrolig spent nå - sist jeg var gravid (oppdaget det i starten av august) fikk jeg ikke utslag før en etter en stund på test, derfor er jeg så usikker på når jeg skal teste...når syes dere? Jeg føler meg helt definitivt gravid, men testet fredag og fikk neg. Men tror ikke noe på at det er riktig!
femme86 Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 hei! jeg skulle hatt TR 25.10.. testet da negativt.. er det fler som nettopp har sluttet på p-piller? kan jo hende mensen er blitt forskjøvet eller noe.. hvor lenge venter dere med å teste igjen nå? jeg testet lørdag og tenkte kanskje teste på torsdag igjen.. (da har samboer bursdag, og det hadde blitt verdens beste bursdagsgave!!!) kan jo være optimistisk å håpe at jeg er av de som produserer hcg litt seint;)
☆chiquita☆ Skrevet 28. oktober 2008 #9 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg hadde ikm lørdag, ikke spor av verken TR og positive tester.
lille skatten Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 28. oktober 2008 Hmmm da er vi jo en liten gjeng med tanter som er trege med aa komme paa besoek da.... Jeg skulle som sagt hatt a her paa torsdag men fortsatt ikke sett snurten av a... Jeg tok en test i dag tidlig for mannen min skulle ut paa reise, saa jeg tenkte at jeg maatte teste foer han dro... alltid en unnsyldning hehe.. men den var jo uboennhoerlig.... Not Pregnant,det var nesten som jeg saa et utropstegn bak ogsaa... Hvor lenge har dere proevd???? Vet dere hvor lang syklus dere har.. jeg finner jo ut naa at jeg har en ganske lang syklus...DRITTT!!! Men det er jo min foerste pp saa kanskje den bare er ustabil.. Vil heller ha tr en aa ikke teste positivt i alle fall...
Torjus og Lones mamma Skrevet 28. oktober 2008 #11 Skrevet 28. oktober 2008 Detter er forsøk på å få til nr to, har ei datter som er født i mars 2007. Jeg fikk første besøk av tanta i januar 2008, og syklusene er blitt jevnt kortere hele tiden. Siste syklus var på 29 dager, har vel vært oppe i maks 35 dager i løpet av de siste mnd. Så jeg syns det er litt rart den ikke kommer snart. Jeg er helt enig at det er bedre den kommer, enn at ingenting skjer...
Mammarama=) Skrevet 28. oktober 2008 #12 Skrevet 28. oktober 2008 Da har jeg fått bekreftet positiv test=) Har også skiftet nick fra "Linea,lotte søker søsken" til "Bolle nr 3 i ovnen".. Lykke til dere andre=) Måtte dere komme etter raskt..
☆chiquita☆ Skrevet 28. oktober 2008 #13 Skrevet 28. oktober 2008 Jeg ser helst at tanta holder seg laaangt vekk i god over ett år nå Håper bare å få positiv test så fort som mulig:) Skal vente et par dager før jeg tar en ny test ihvertfall, så blir spennende å se:)
atetop86 Skrevet 28. oktober 2008 #14 Skrevet 28. oktober 2008 Heisann:) ser det er mange som fortsatt venter i spenning! jeg hadde IKM på mandag i uke 43, men fortsatt ingen tr.. og fortsatt ingen positiv test :/ Noen som har erfaring med testene fra billig-tester.no? Hvis tr har tenkt og komme så synes den burde kommet for lenge siden! dårlig gjort å gi meg forhåpninger:P
Lykkebabis! Skrevet 29. oktober 2008 #15 Skrevet 29. oktober 2008 Hvordan er ståa for dere? Jeg har gitt opp håpet for denne gang, men får ikke noe besøk heller....og har hatt masse symptomer. Ikke så lett å skjønne noe av kvinnekroppen. Hadde IKM mandagen i uke 43, hadde EL for nesten tre uker siden nå, og tar en test i morgen. Men har fått negative test i helgen (men testet da ikke på morgenen og har hatt treg hcg stigning sist jeg var gravid). Men på et eller annet tidspunkt må en jo gi opp håpet. Når gir dere opp, jenter? IKM 43 gruppa burde vel ha en litt felles oppfatning om når "alt håp er ute". Ha en super dag - og så håper jeg alle klarer å ikke stresse for mye med dette her selv om det fort blir tomme ord. Det er så utrolig hyggelig å lese om de det klaffer for iallefall.
Torjus og Lones mamma Skrevet 29. oktober 2008 #16 Skrevet 29. oktober 2008 Vet ikke helt ståa jeg... Hadde tidligst IKM den 25., negativ test da, og fortsatt ingen tr. Synes jo selvsagt jeg har masse symptomer, men de stoler jeg ikke helt på. Kommer ikke tr før helga, blir det nok en test snart. Søndag tenker jeg. Typisk hvis syklusen begynner å bli ustabil igjen, nå som jeg har hatt de jevneste syklusene noensinne...
lille skatten Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2008 Hei Jenter!! Da har jeg faatt Tr paa besoek, endelig.. 6 dager for sent.. Skulle selvfoelgelig helst ha hatt positiv test i stedet men naa kan vi i alle fal begynne med proevingen igjen.. Og det er jo ogsaa morsomt hihi:))) Haaper dere alle kommer videre i syklusen eller tester positivt!! Kanskje vi ss i neste IKM traad.. Ciao
☆chiquita☆ Skrevet 31. oktober 2008 #18 Skrevet 31. oktober 2008 JIPPI! Positiv test idag, 6 dager over ikm!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå