Gå til innhold

Blogge show-off:-P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*retter meg selv og dropper orddelingen*

Bloggeshow-off:-P

Skrevet

oooooooooo.... missunner deg den kroppen! Har du noen motetips til en gravid hval eller? Helst noe som koster ingenting:D

Skrevet

Kropp??? HAHAHAHAHA har du glemt brillene dine eller??? Hehehe;-)

Jeg føler meg sjeldent vakker som gravid hval selv:-P Men det hjelper å sminke seg litt og ordne håret, og ta på seg noen fine, men myke og behagelige klær. Det er jo ikke gratis da, men det har så enormt mye å si for selvtilliten!

Når strander hvalen?

Skrevet

Pena ;) så fin du var i grønt!

Mtg, de selger supre gensere på cubus nå, sånne plaine i bomull i mange forskjellige farger :) de er lange så de passer godt over min svære høygravide mage, også er det to for 129 eller noe.

Kan kombineres med ALT!

Ellers har de fine kjoler på voice of europe, zara, hm osv med empireliv :) kjempe fint over gravide mager.

Har bare kjøpt meg en mammabukse og en mammagenser denne gangen jeg, resten har jeg kjøpt i vanlige klær :)

Moten nå er super for oss gravide!

Skrevet

Hvalen strander ikke før rundt 9. januar. Men gravidklærne som jeg kjøpte i førsten av svangerskapet er for små allerede. Har en bukse som passer, men den er litt ødelagt på baklomma. Har egentlig en bukse til, men den er spjæra i ræva så kanskje den ikke passe så godt likevel:D Også har jeg en genser som passer som det ikke er hull i. Blæææææææææ! Og ingen penger.

Også var det jakke da. Det er ikke det enkleste. Går rundt i en skikkelig stygg fleecejakke.

Har heldigvis fått meg ny fiiiiin GRATIS sveis og farge da, av en venninne som er frisør, så jeg føler meg ikke heeelt borte, men de klærne. Æsj..

Det var dagens syte-klage:)

Skrevet

De genserene på hm må jeg sjekke ut! Hvor henger de a? Føler meg jo helt lost etter at de har bygd om h&m:)

Men jeg så bilde av magen din mami, den var jo liksom smal øverst. Min tyter ut rett under puppa så jeg tviler på at jeg får noe empirieliv rundt der:D

Skrevet

Ikke hm, cubus ;) på Lillestrøm så henger de på sånne rundeller rett foran kassen, umulig å ikke se de.

Hehehe nei magen min er veeeeldig lav så det kan hende det er derfor det har funket så bra for meg ;)

Til gjengjeld har det vært et mareritt å skulle ha bukser på da :-S

Skrevet

Ja, noe problem må man jo ha. Cubus ja:) Da er det lettere for meg. Blir lettere sinnsforvirra jeg når ikke alt er som det pleier:D

Da blir det cubus i morgen! Hvordan utrunging er det på dem?

(sorry Monajenten, for at vi kuppet tråden din)

Skrevet

Hehe ja jeg også ;) følte jeg var på loppis sist jeg prøvde meg inn på hm i Lillestrøm, var jo håpløst å finne noe som helst.

Det er enten rundt utrigning eller en liten v-hals. Akkurat passe i grunn, litt pupp men ikke for mye ;)

Skrevet

Får prøve da, jeg har ganske mye pupper så det er greit å ikke stikke ut øya på folk:)

Jeg fant en skikkelig fin genser/kjole inne på den ene linken på bloggen til Monajenten. Ønskeønske. Går an å ha mage under og ikke mage når magen er borte:)

http://www.ladiesroom.no/debbie-kjole-genser-gra.html

Skrevet

Er jo ikke såååå lenge til januar da:-) Nå er det jo snart jul og greier, og plutselig er det januar:-D

Lykke, lykke til:-)

Mami!

Takk *blush*

Du er her fortsatt ja??

Har jeg ikke bedt deg om å stikke av???? :-P Du har da virkelig andre ting å gjøre på nå:-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...