-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 #1 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe. Ikke ofte det bare er jeg som har svart på så lenge:)
mor_til_2_84 Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg sover ikke... Men skulle igrunn ønske jeg gjorde det. Men holdes våken av halsbrann og aktiv baby i magen. he he
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. oktober 2008 Da er vi to:) Sliter sånn med å sovne for tiden. Mini er magen er sååå aktiv på kvelden. I mange timer. Også krafser han meg på innsiden av livmorhalsen, kjennes det ut som. Dritvondt. Og på innsiden av hoftebeinet. Det er bare ekkelt:) Halsbrann er heller ikke gøy. Du får trøste deg med at vi er fler:)
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 Neeeida, jeg er våken sitter her med grusomme masrier og en bajas som prøver å sparke seg ut gjennom navelen min. I tillegg så tørr jeg ikke å gå å legge meg fordi datteren min har skremt meg med at det er en mann som står å ser på henne når hun sover :-S Tullete mamman sier til tuppa at hun ikke skal gråte og være redd, men så sitter jeg her å er redd selv hehehe *pingle*
mor_til_2_84 Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Mini ligger inni magen og turner under ribbeina mine, og dytter nedover så jeg føler at jeg må knipe igjen for at han ikke skal dette ut. he he. Men heldigvis har jeg barnefri da, så er ikke noe pes om jeg sover lenge i morgen. Selv om det hadde vært godt å sove nå. Er du langt på vei da -MtG- blir tobarnsmor?
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2008 Huff, jeg hadde blitt dritnervøs om gutten min hadde sagt noe sånt! Hadde aldri kunnet sove mer jeg da. Har du hatt termin ennå eller? Og er du fra romerike?
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2008 Æsj, så ekkelt. Jeg må bare opp og traske med lillegutt i barnehagen i morgen tidlig. så kan jeg legge meg igjen. Jeg er 29+4. Enn du?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Hehe nei ikke sant? hun våkner midt på natten å hylskriker å peker inn i det ene hjørnet på rommet sitt å sier "jeg er så redd for mannen mamma, han stodde der å så på meg" jeg blir jo like redd selv hehehe så nå ligger hun i sengen vår og jeg sitter her å er redd for "mannen".. Har termin 5 november så det er 8 dager igjen, sitter å furter litt for frøkna er født 9 dager før terminen så jeg hadde håpet på baby i dag Du da? Ja, nedre romerike.
mor_til_2_84 Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg er vel sånn ca 32 uker i dag + 1 dag eller no. Begynner å merke at han tar stor plass nå altså. Jeg sendte guttungen på fjellet i helga sammen med min far og kona hans. Så jeg har barnefri helt til onsdag ettermiddag. Det er godt. Ellers ville mandag vært en sånn traske i barnehagen med barn og hund dag for meg og.
Monajenten Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg hopper rett innom:-) Har ryddet gangen og garderoben, og er dritsliten:-s
mor_til_2_84 Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 he he he, ja, det er også noe å gjøre midt på natta.
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 27. oktober 2008 Bor dere i gammelt hus/leilighet eller? Tror jeg husker deg fra småtroll 0-1? Tok dere bilder av snuppa med englevinger og greier? Hos familiefotografen kanskje? Jeg bor også på nedre romerike og hvis jeg husker rett og at det var dere så har jeg jo sett samboeren din mange ganger da. Der han jobber/jobba:) Kanskje ikke så rart.
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 27. oktober 2008 Noen kan godt komme å rydde og vaske litt her også. Her er det ikke vasket på så lenge jeg kan huske. Uff, er så slitsomt selv om vi har bitteliten leilighet. Orker nesten ikke å bøye med ned tl bøtta:) 32 uker ja, da begynner det å bli trangt. Har du termin til jul omtrent da?
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #15 Skrevet 27. oktober 2008 Nja, er vel bygget på 60-tallet engang, så relativt gammel blokk Sitter å tenker at det kanskje er pappa jeg da, og da er det ikke like ekkelt hehe.. Ja det stemmer det hehe ja det skulle ikke forundre meg om du har
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 27. oktober 2008 Hvis det er pappa så er det jo koselig da:) eller? Jobber han der fortsatt eller? Har liksom ikke vært der noe særlig de siste par åra:)
mor_til_2_84 Skrevet 27. oktober 2008 #17 Skrevet 27. oktober 2008 Vaskehjelp tas gladelig imot her og. Ser ikke ut her, og jeg ORKER ikke ta tak i det. Jepp, jeg har termin 22.desember. Gikk på overtid sist, og for lillegutt sin del håper jeg vel kanskje jeg gjør det denne gangen og.. Kjipt å være født MIDT i jula lissom. Men, det er vel prisen man betaler for dårlig planlegging. he he. Fikk førstemann midt i fellesferien, så skulle jo bare mangle at nr 2 blir julebarn. Bestemmer vi oss for nr 3 en gang, blir det sikkert et skuddårsbarn.
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #18 Skrevet 27. oktober 2008 Joda, men litt ekkelt likevel hehe Nei, er en stund siden han sluttet der (regner med at du mener K?) Nå jobber han på vgs.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2008 #19 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg tok kveld. Så gav jeg den tilbake, så nå sitter jeg her. men er ikke gravid, som dere andre. =))
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 27. oktober 2008 Ja, jeg mener K. Hva driver du med da? Jobb og sånt? Eller studerer du? Huff da, Får håpe du føder en ukes tid før termin da:) Jeg håper jeg ikke føder noe særlig før. Vil ikke ha romjulsbarn. Du må lære deg å planlegge. Det gjorde vi, men jeg kom på etterpå at det ikke var sikkert man fødte akkurat på termindatoen:) Ellers hadde vi nok ventet en måned til med prøvingen.
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #21 Skrevet 27. oktober 2008 Det er lov å være våken selv om man ikke er gravid da:) Hvorfor fikk ikke du sove da?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 27. oktober 2008 #22 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vet ikke, tror det kom en lovendring på det i sommer? ;-) Jeg kløøøøør. For utfyllende informasjon, les tråden med samme tittel.
-MtG- Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #23 Skrevet 27. oktober 2008 Stakkars deg. Ikke moro å klø. Svarte deg i den andre tråden:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå