Gå til innhold

Duo eller kombi?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får januar/februar barn.

Valget står mellom:

simo kombi 2004 modell og

simo duo 2005 modell.

Noen tips og råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kommer til å velge Kombi.

Duo'en veier litt mindre og har en litt større bag, men vi liker det at man kan løfte utav bagen og bære den enkelt med seg når ungen sover osv... Synes også at kombi'en har et finere utseende.....

Men du må bestemme utifra egne behov! Lykke til!

Skrevet

Hei StorkeRuger!

 

Jeg ville sjekket nøye ut sikkerheten på 2004- og 2005-modeller fra Simo. I 2004 ble det oppdaget alvorlige sikkerhetsmangler ved Simo og i Danmark ble disse modellene til og med forbudt solgt.

 

Les dette:

http://forbrukerportalen.no/Artikler/forbrukerrapporten/2004/1075815822.65

 

Dette var mitt tips. Går jo an å skrive til Simo og høre hva de har gjort av utbedringer på senere modeller. men det ser altså stygt ut for 2004 (og muligens 2005)-modellen (e).

Skrevet

Vi har kjøpt Emmaljunga smart duo. Venter i desember, så jeg ville ha duo pga større plass i bagen til vinterklær, dyne, pose ol.

KOmmer til å være mye ute, og da syntes jeg det er greit at jeg kan pakke ho litt inn med god plass. :)

Skrevet

Mitt tips: Tenk på vekt!

Vi hadde kombivogn til førstemann - praktisk siden vi bodde i 3.etasje i blokk, og satte vognen nede i kjelleren. Tenkte som deg at jeg trengte en bag som var lett å ta med, men babyen ble jo fort så tung at det var altfor tungt for meg å bære babyen og baggen opp alle trappene... og en kombivogn veier også (stort sett) mer når en er ute og triller - og hvert kilo merkes...

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...