Alvorlig Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Åsa Selma Silja Kasper Oscar Rasmus Jesper Iver
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Selma har jeg alltid likt, men litt lei navnet nå. Silja var et flott navn som jeg hadde glemt!! Åsa er fint. Kasper liker jeg ikke, og synes ikke det passer til en mann. Oskar er kult det, Rasmus også. Jesper er kardemommeby:) Iver liker jeg, men det er litt veikt og så er jeg litt lei.
prebs Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 1.Selma er nydelig! 2.Silja liker jeg mer og mer, og det er ikke mye brukt : ) 3.Åsa er jeg ikke så glad i 1.Oscar - flott og historisk navn 2.Jesper - veldig sjarmerende 3.Kasper - koselig 4.Rasmus - kult 5.Iver - pent
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Selma ville jeg valgt av jentenavnene Oscar og Kasper av guttenavnene
Gjest Skrevet 27. oktober 2008 #6 Skrevet 27. oktober 2008 Åsa er superfint. Selma veldig vanlig nå.Kasper og Oskar tenkte vi på selv, men droppet det fordi de har blitt så populære. Hadde nok gått for Rasmus eller Iver av den grunn.
murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 synes selma og jesper er nydelige navn!!
Ønderkåver Skrevet 27. oktober 2008 #8 Skrevet 27. oktober 2008 Kasper blir jo mye kulere når det skrives sånn som jeg så et eksempel på her inne; Chaspher*fnis*
FrøkenSprøken Skrevet 28. oktober 2008 #10 Skrevet 28. oktober 2008 Mange fine navn, men Rasmus ville jeg ALDRI ha vurdert! Nå mener jeg ikke at barn blir mobbet på grunn av navnene sine, men med Rasmus er jeg jammen ikke helt sikker... Vet av en som heter det, og som virkelig er plaget av det. Han gremmes når han skal si navnet sitt til noen, og dette er en voksen mann...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå