Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Lurer bare på hva jeg kan forvente å måtte betale...
Bøllefrød Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 vi betaler ikke i timen. hun bruker ca 3 timer da tar hun alt (støvsyger,vasker,støv tørk og vinduer) får 500 kr gangen. hun kommer 2 ganger i uka. så må gå over med støvsugern noen ganger selv å. men holder med støv vask og vinduer de to gangene hun kommer.
-MtG- Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Vasker dere vinduene 2 ganger i uka? Vi vasker dem 2 ganger i året:)
Bøllefrød Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 hadde sikkert ikke treng det, men hun gjør det så da stopper jeg hun ikke =p hun rydder faktisk å. sko ol som ligger slegt i gangen osv =p produkter som er på bade setter hun fint opp på rekke, regnibger ol legger hun i en bunke under borde. veldig fornøyd med hun =) pleier ikke være rotete da, men sånne små ting lzm.
Bøllefrød Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 hender hun vasker kjøleskapet mitt til og med =) å en gang i blendt så tar hun inni kjøkkenskapa
Bøllefrød Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 nei 1000 hun kommer to ganger i mnd,, skrev eg to ganger i uka ? =P det var feil i så fall
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk for svar. Litt skummelt å få noen fremmede inn i huset da, hun begyner på onsdag... Skal ha henne annenhver uke, men gud så deilig det blir. Tenkte å be henne ta vinduer 1 gang pr mnd... Veronica: Ringte du referanser eller? Dette er ei veninne av ei jeg jobber sammen med, så stoler jo sånn sett på henne, men likevel... litt skummelt (men aller mest veldig digg å komme hjem til strøkent hus et par ganger pr mnd... )
Bøllefrød Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 bruker den vaskehjelpen som pappa bruker. så kente hun fra før =p hun har vasket i huset han siden jeg var 13 år så hadde "kjent" hun i 5 år når hun begynte hos meg. men er nok ganske sikker på at pappa ringte referansene hennes.
lille er født:) Skrevet 27. oktober 2008 #10 Skrevet 27. oktober 2008 hvor får man tak i vaskehjelp??!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Den vaskehjelpen som Veronica har høres genial ut! :-)
murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 #12 Skrevet 27. oktober 2008 vår dame kommer en gang i uken..og får 400 kr for hver gang...hun bruker ca 3.5 timer... hun tørker støv over alt...flytter ting i reolen og sånn..drar frem sofaene...og vasker bak der...vasker vindu ved behov.... vasker inni komfyr og mikroovn..og inni boss-skapet....tar ALT med andre ord.....men ikke inne i kjøkkenskap..det tar vi selv....legger på nytt sengetøy om vi har tatt av det gamle..... hun er et funn..vi betaler for livskvalitet..og kunne aldri tenkt oss å gå tilbake til å vaske selv!! gutten vår på 5 år har funnet ut at hun er en vaskepokemon...og det er et STORT kompliment fra han altså...
murmelmamma Skrevet 27. oktober 2008 #13 Skrevet 27. oktober 2008 vi fikk vite om henne av kollegaer av min mann...de er vel ca 10 stk på jobben hans som bruker henne...trygt og godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå