Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Sammentrekninger med 5.45-6.15 min mellomrom. Varer rundt 1 min hver gang....I nitida i kveld var det ca 8 min mellom så har blitt tettere men er ikke vonde....Sist hadde jeg et stikk i ryggen hver gang gjennom hele dagen og fødte rett før midnatt. Har stikninger nedentil innimellom nå,men det har jeg jo hatt i det siste. Ble usikker nå.He he hadde vært lettere om det gjorde vondt : ) Andregangs med termin 4 nov.
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Oi så spennende. virker jo som om det kanskje er i gang da ja. Siden det er faste tak med jevne mellomrom. Du må holde oss oppdatert så lenge du orker. er så spent selv. Er andregangs jeg også, men ikke termin før 19. november. gleder meg til å få det her overstått. Hver fødsel er jo ikke lik, hadde jo vært himmelen å slippe å ha vondt så lenge. Masse lykke til
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Takk : ) Går og legger meg jeg, må jo bli vondere enn dette om det virkelig er noe på gang. Og tettere må det iallefall bli, iallefall greit å sjekke ut at det ikke stopper om jeg legger meg : ) Hadde vært suuuupert om det var igang nå Ingen mål om å nå termin hehe : ) Lykke til til deg også : )
mamarama og lille banan Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 artig å se at det er flere med noe på gang her er det rundt 8 min mellomrom, og noen av riene (må jo være det) er ganske så vonde. har ikke ringt føden ennå...skal prøve å legge meg for å se om jeg får sove litt...lykke til!
*påveitilåbli4barnsmamma* Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Takk du din heldiggris;-) Sov så godt som du kan da. Natta!!!!
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2008 De forsvant igjen de gitt....Men hadde noen ganske kraftige stikk nedi der iallefall - så noe positivt må de da ha gjort : ) Garantert vondere når det er ordentlig igang - var det sist.Var bare så veldig regelmessige,stadig hyppigere og rundt minuttet i varighet hver gang.Men fikk iaellefall litt større tro på at det faktisk kan skje noe mer snart
Trønder med to herlige Skrevet 27. oktober 2008 #7 Skrevet 27. oktober 2008 Har hatt veldig vondt siden i går kveld. Startet med at smertene kom hvert 5 min i ca 45 min. Så avtok de. Gikk å la meg, og våknet etter bare en liten stund, og fikk skikkelig vondt igjen. Slik pågikk det i hele natt. Nå er det litt bedre, men fortsatt veldig vondt i magen, ryggen samt stikking nedentil. Er 37+3. Sist ble jeg satt i gang 37+2...
Tulte, 07,08,mai 11,Fødeklar Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2008 Høres ut for at det er mye mer på gang hos deg enn hos meg iallefall : ) her er det nå kun en og annen kynner innimellom.Lykke til om det tar seg opp utover dagen : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå