Gå til innhold

Brystreduksjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 173cm veier 60 kilo og bruker F-cup. Har fått innvilget brystreduksjon og var i starten veldig glad for det. Har alltid slitt med puppene mine. Guttene synes de er svært pene, men de er ikke like pene uten bh skal jeg si. Samboer er veldig skeptisk til operasjon. Han mener de er flotte og her forleden sa han at jeg "tok vekk et pluss ved meg selv" Nå er du "Guri" med puppene, sa han. Tar du de bort blir du jo bare "guri"....

Ble ganske lei meg. Er det alt jeg er? Ja har fått mye oppmerksomhet pga de puppene. Med en riktig bh ser det jo ut som jeg har silikon. Men det er vondt i nakke og rygg, i tillegg til at jeg synes de er grusomme. Sjelden finner jeg bh som passer også.

Samboer er livredd for arr og styggheter. Noen som har tatt en slik operasjon? Bør jeg stå over og leve med min vonde nakke og stygge pupper?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samboeren din kan holde kjeft.

Jeg foreslår at du googler litt, og sjekk nettsidene til Colosseumklinikken i Oslo.

Venter på time til samme slags operasjon selv, gleder meg!

Skrevet

Operer du hvis det er det du ønsker. Det er dine bryst og du som skal dra på de. Jeg er operert og har ikke angret 1 sekund. De er jo 100 ganger finere nå en når det var kulbomber. Colosseumklinikken som opererte meg.

Skrevet

Men hva med arr? Er dette som friker han helt ut, fordi han har jo sett mora sine arr. Hun tok operasjon for 15 år siden og har fortsatt kjempestygge arr. Selv bryr jeg meg ikke stort, er bare lei av å drasse på dritten. Men det er jo ikke no særlig at samboeren din ikke synes du er særlig fin da og ikke blir tent av deg naken fordi han hater arr.

Skrevet

Drit i hva andre mener! Jeg er bare misunnelig på deg som skal operere, jeg : ) Det har jeg også lyst til når jeg er ferdig med barnefødsler osv.

Det er din kropp! Du er ikke bare "guri" med puppene, du har helt sikkert mange andre gode kvaliteter også, dessverre er det mange som ikke ser forbi de såkalte "fordelene", Lykke til med operasjonen og et lettere liv. Tenk så deilig det blir å handle undertøy i "vanlige" butikker, da!

Skrevet

Bare drit i han!

Jeg skal også ta den operasjonen når jeg er ferdig med barn..

Er 170 høy, veier 90 kg og bruker G-H

Er såå lei dem, og lei av vond nakke og skuldre..

Så når jeg bare har fått barna jeg vil ha, og er ferdig med å amme, så skal de minskes på :)

Skrevet

Du skal ikke bejymre deg for arrene, de blekner og da er det nesten ikke synlig at du operert.

Skrevet

jeg tok brystreduksjon etter forrige fødsel. Og har ikke angret ett sekund. Ja, det blei arr, men puppene blei faste og fine. min daværende sambo var også skeptisk til dette, men i ettertid var han strålende fornøyd:) Eneste minus var at ammingen ikke gikk bra denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...