EnLitenPrins Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Har fått en hemoride å det er sinnsykt vondt ! Siden i går har den blitt dobbelt så stor.. Har smurt med spenol nå i 3 dager, og har prøvd grønsåpebad..Men det blir bare vondere og vondere ! Prøver og putte den inn igjen..Men den kommer bare ut igjen...Greier så vidt og gå..Har jo ei drue i ræva.. Den klør og svir..Men heldigvis blør ikke jeg..
EnLitenPrins Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 26. oktober 2008 Kan jo nevne at jeg er gravid..Men det forstod dere kansje
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Tror du skal ta deg en tur til legen.
EnLitenPrins Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 Ja, tenkte at jeg skulle ringe i morgen..Håper jeg får time på dagen !
-MtG- Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Dra på apoteket i morgen o kjøp cheriproct. Er ikke helt sikker på stavemåten. Det er salve som du skal smøre på, også får du med en sånn tut til å sette på for å sprøyte litt krem inni om du har innvendig hemoride også. Kremen får blodkarene til å trekke seg sammen og minsker hemoriden, pluss at den er bedøvende så smertene blir borte.
EnLitenPrins Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 Tusen takk for svar Da skal jeg prøve ut den kremen..
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har hatt en "venn" siden første fødsel, og det er innmari vondt. Er ikke verre om den blør, like ille. I tilfelle du lurer på det:) Ikke har på fuktighetskrem. Kjøp hemoridekrem så fort du kan og behandle den som det står på pakken. Ikke for å være kjip, men ha med deg krem på fødestuen også. Hold magen myk, og vær veldig obs på det etter fødsel. Da får en ofte hard mage. I en nylandet bok står om en dame som hadde vann i fingrene på en engagns gummihanske, putta de i frysen og hadde de i rumpa. Har ikke prøvd, men det er smertelindrende:)
fjollefrua Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 hehe, isbit i rompa... synes jeg ser det hehe men neida, hemoroidekrem funker det... den blir nok ikke helt borte hvis du har fått en på utsiden, men den "tørker" liksom inn, og er ikke vond...
neekap Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Fikk det jeg også, etter fødselen vel og merke.. Kjøpte noe som heter alcos anal og smurte på, i løpet av et par-tre uker ble den helt borte :-) Det er trygt å bruke denne da jeg ammet, så er nok trygt for deg også - men dobbeltsjekk det! Er en av disse kremene som ikke skal brukes av gravide og ammende.. Lykke til, er noe skikkelig hærk dette her :-)
-MtG- Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Du kan jo titte litt på felleskatalogen.no. Der er det vel flere alternativer av kremer og det står om de kan brukes av gravide eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå