flypapir Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg bruker mac og får ikke til å bruke timeren på varktimer.se Hvordan er det med dere andre mac brukere?? Greit å være forberedt før den store dagen!
jente08 og gutt12 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Skjer det ingenting når du trykker på space tasten? Til meg begynner det å blinke rødt oppi høyre hjørnet.
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Her er link til en annen sånn rie-tidtaker, kanskje den funker for deg http://www.contractionmaster.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå