1jente+1spire Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 jenta mi på snart 1,5 år hyler så sinnsykt innimellom, spes om hun ikke får viljen sin eller noen skjer som ikke hun hadde tenkt. jeg snakkes selvfølgelig til henne, men hun blåser lodrett i det, syns heller det er morsomt at hun får min respons. hva kan jeg gjør?
Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Overse det er vel eneste løsningen som virker selv om det er hardt..Klarer det ikke alltid selv og kjefter som en furie hehe (mine er 3 og 6 da)
1jente+1spire Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 oki, får prøve på det da... jeg klarer det.. (er flink å lukke ørene:) men verre med gubben.. hehe...
Tante Blås Squaw Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Sier nei og overser. Iblant går det laaang tid før hylingen roer seg, men oftest gidder han ikke vræle så lenge etter å ha fått nei.
erteposen + 4 Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 Lar barnet hyle. Når de blir eldre fjernet jeg barnet, om det er trass, og setter det på en stol i gangen. Sier at nå sitter du her litt og roer deg ned, så kommer jeg og henter deg. Da kan du fortelle meg hvorfor du er så sint. Fungerer fint.
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg overså snuppa når hu hylte og det tok ikke lange tida før hu ikke gadd mer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå