Gjest Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 på dib..... hvis vi lager en tråd her kan vi legge inn linken på ris& ros:) Jeg forventer: 1. at der er her minimum 1 time pr dag mand - fred og svarer på henvendelser. 2. At de svarer folk på mail og fikser problemer til brukerene, dvs de tekniske ikke de mentale hehehe
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg forventer at: 1. at de er her minst en time om dagen mandag til fredag for å svare på henvendelser o.l.. 2. samma som deg der å. 3. at de faktisk gjør jobben sin og sletter de innleggene som ikke passer seg. Sikkert noe mer å, men det er det jeg kommer på nå..
♥2 små gull♥ Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 At det er mer enn EN moderator, at det er flere som går på skift hele døgnet faktisk, som på andre debattsider. Ser at noen på Ris og ros har bedt om å få slettet en tråd, og da har det gått EN UKE før moderator har svart at hun skal se på det. Det går jo ikke ann!! Hva hvis innlegget hadde dreid seg om grovt personangrep eller andre grove overtredelser? Skal det da få ligge her en uke før det blir fjernet?? Snakker om denne tråden. http://www.dinbaby.com/forum/thread/138856663 Også syntes jeg det er helt kvalmt at noen blir favorisert ovenfor alle oss andre. Da det sto på som verst med Dr. Yppert saken var hun på vakt HELE tiden, og slettet alt som var av innlegg der han var nevnt, positivt eller negativt. Er jo helt sykt at en bruker blir så favorisert som han ble da. De må jo kjenne hverandre privat siden han fikk topp service øyeblikkelig når han trengte det? Hva med oss andre da, kan vi også få nr. til moderator så vi kan ringe om vi vil ha noe fjernet??
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Samme som dere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tante Blås Squaw Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg forventer ikke at moderator gjør noe som helst utover å sjekke opp innlegg som rapporteres som upassende. Tipper moderator har et liv utenom å passe på dibberne... ;o)
iznogood Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 1) i hvertfall at de faktisk eksisterer og modererer der hvor dette er påkrevet 2) at ikke det overnevnte kun gjelder for spesielt utvalgte brukere...
♥2 små gull♥ Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Ser nå at innlegget mitt kan misforstås. Jeg mener ikke at Moderator Hannah skal sitte her pal 24 timer i døgnet, men at de kan gjøre som andre debattsider, ha mange moderatorer som deler på jobben. De må jo snart se at det faktisk er nødvendig med en fungerende moderator her!
Tante Blås Squaw Skrevet 26. oktober 2008 #8 Skrevet 26. oktober 2008 Sitat; flere som går på skift hele døgnet. Tuller du? Dette er et fjollete liksom-debattnettsted, slutt å ta det så latterlig alvorlig! *rofl* Kjære dere - dette er NETTET. Ikke virkeligheten. Om dere treffer noen flotte mennesker her, da er det en bonus. Fint for dere ) Men slutt nå å forvente at et nettsted drevet av annonseinntekter skal hjelpe dere i huet og rævva med alt mulig! Buuhuu - hun kalte meg en dårlig mor! Og hva så? Hev dere over sånt tull. Dere er vel her for å skravle og more dere, ikke for å finne ting å grine over?
Shabby Cheap Chic Skrevet 26. oktober 2008 #9 Skrevet 26. oktober 2008 Burde vært moderatorer her 24 timer i døgnet og mer enn 1 selvfølgelig.. de klarer da det fint andre steder og der er det mer sivilisert enn det er inne her noen ganger h:P.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 26. oktober 2008 #10 Skrevet 26. oktober 2008 Nå har jeg litt erfaring fra andre forum, og jeg vet ingen som er så brukerstyrt(ustyrt) som her. Og når det atpåtil ikke er mulig å selv slette egene innlegg, rapportere direkte, eller låse en tråd som vanlig bruker bør moderator så absolutt komme mer på banen.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 27. oktober 2008 #11 Skrevet 27. oktober 2008 Jeg forventer 1. At de er innom jevnlig, og minimum 1 time tilsammen hver dag. Det holder for så vidt med 5-10 minutter av gangen, spre det gjerne utover for å dekke de mest aktive periodene av dagene. 2. Samme som deg, det er IKKE vanskelig å være tilgjengelig for sine kunder på mail (hilsen hun i firmaet som svarer på alt av kundehenvendelser...det må bare bli en rutine på det, og det er det IKKE her!) 3. At upassende innlegg faktisk blir gjort noe med, og det må gjøres noe med ganske umiddelbart. Derfor forslaget om å være innom korte perioder ofte i løpet av dagen. Det hjelper ikke å slette upassende innlegg når innlegget har vært postet i et halvt døgn, fått 103 svar som rakker ned på og ødelegger for folk. Da er skaden allerede skjedd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå