Gå til innhold

Alle nabovennene til eldstemann har stefedre..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og er en uke til hver ca..Synes nesten det er litt trist jeg..Føler oss heldige som er sammen på 14 året:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestisen til eldstemannen bor vegg i vegg en uke av gangen. De to er skikkelig deppa når de ikke har ettermiddagene sammen, og det har gått så langt at han er med oss hjem en dag i uken den perioden han skal være hos mamma. De er skikkelig avhengig av hverandre:)

Skrevet

Hehe,min er også litt trist når vennene er hos mora/faren:)

Skrevet

Synes litt synd på barna som må dra frem og tilbake hele tiden selv om jeg jo ser at de har det godt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...