fjollefrua Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 noen som vet hvor lang tid det må gå før man får dagpenger fra nav etter endt arbeidsforhold? Og hva er kriteriene? Tidsforskjell mellom egen oppsigelse og hvis man får sparken?
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Alt sammen står på nav.no Men om du ikke har sagt opp selv har du noen ventedager (4 kanskje) før du kan få. Du må registrere deg ledig + søke om dagpenger, Saksbehandlingen kan ta litt tid av og til. Om du sier opp selv er det karantenetid, 8 uker tror jeg, eller er det 6 uker? Litt tid siden jeg var ledig selv:)
fjollefrua Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 hmm. ja jeg har lest på nav, men det sto ikke noe om karantene tiden sa opp selv, så da har jeg vel 6 eller 8 uker da... permisjonen slutter i slutten av november, gjelder den som karantenetid? Får vel bare prøve meg i tilfelle...
meg & to små vampyrer Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Nei, er vel i tillegg det er. Om jeg husker rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå