Gå til innhold

39, 9

Anbefalte innlegg

Skrevet

igjen er det feber på LilleSnupp. 3.gang på to uker.

Lurer på om vi skal droppe innom fastlegen i morgen eller satse på at kroppen rydder opp?

Uansett blir det hjemmedag på henne i morgen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda... du får se i morgen om det blir lege eller bare kosedag med mor. riktig god bedring - det er ikke kjekt når de små er syke.

Skrevet

Lillebror hadde også høy feber over flere dager for bittelitt siden.

Han var seff. slapp pga feberen, men han hadde liksom ingen andre symptomer, så mor lot det stå til. Og det gikk da over, sammen med den berømte matlysten hehe.

Ta en prat med fastlegen i morgen du, om hun ikke er bedre.

Er jo uansett kjekt å høre hva en vismann har å si om saken.

Ha en fin hjemmekosedag i morgen :o)

Skrevet

Håper feberen har minket i løpet av natta! Hvis ikke hadde nok jeg tatt en tlf til legen bare for sikkerhets skyld.

God bedring !

Skrevet

Hvordan går det med lillesnupp nå da?

Skrevet

LilleSnupp er fin :o)

Hun var hjemmemed Trollfar i dag og de ringte meg på jobb med det gledelige tallet 36,9! (39,7 da hun la seg i går kveld)

Trollfar synes det er greit med endag hjemme for å forsikre seg om at alt virkelig er i orden og de hadde kost seg skikkelig

Skrevet

Kjenner jeg blir litt redd når jeg ser innlegg om feber fra deg. Selvfølgelig ikke bra at den lille snuppa er syk, men allikevel bedre enn at det er broren. Fint at hun er bedre :-D

Skrevet

Mente ike å skremme noen, men jeg er enig om at det er bedre med feber hos LilleSnupp og ikke EldsteMann!

Jeg tar det mye mer med ro når hun er syk og vakter ikke så mye på henne, men lar henne pusle rundt og være syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...