Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 24.10 skulle jeg inn til sjekk og en bitteliten sjangse for igangsetting for de hadde ikke tid (trodde jeg). Kom inn på sykehuset og ble beordret rett opp i senga med ctg-beltene for jm skulle ha en skikkelig registrering før legen kom å tok vannet, hehe, da tror jeg både jeg og gubben måpte litt og han fikk fart på seg for han måtte plassere bilen et annet sted enn sykehuset... Kl. 10.10 ble vannet tatt, drypp ble satt ca. 13.00 og 20.29 ble lille Oliver født 3305 gram, 51 cm og 34 cm rundt hodet, prikk lik pappaen sin. Nå er vi kommet hjem etter et par dager på familierom og koser oss med en stor og en liten gutt her hjemme
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 27. oktober 2008 #3 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så masse med lille Oliver:-)
StjerneBella Skrevet 27. oktober 2008 #4 Skrevet 27. oktober 2008 Åååå så herligt=) Gratulerer så mye med lille prinsen=)
Miss Dynamite Skrevet 27. oktober 2008 #5 Skrevet 27. oktober 2008 gratulerer vennen min =) skriver det her også, selv om du har hørt det 100 ganger før av meg.. hehe.. Ses snart! klem
2SønnerSmå Skrevet 27. oktober 2008 #9 Skrevet 27. oktober 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =)
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk for alle gratulasjoner, nå hopper jeg over på dib igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå