Gå til innhold

Da har Oliver kommet :)


Tøvsjura *1 stor og 1 liten*

Anbefalte innlegg

Skrevet

24.10 skulle jeg inn til sjekk og en bitteliten sjangse for igangsetting for de hadde ikke tid (trodde jeg). Kom inn på sykehuset og ble beordret rett opp i senga med ctg-beltene for jm skulle ha en skikkelig registrering før legen kom å tok vannet, hehe, da tror jeg både jeg og gubben måpte litt og han fikk fart på seg for han måtte plassere bilen et annet sted enn sykehuset... Kl. 10.10 ble vannet tatt, drypp ble satt ca. 13.00 og 20.29 ble lille Oliver født :) 3305 gram, 51 cm og 34 cm rundt hodet, prikk lik pappaen sin. Nå er vi kommet hjem etter et par dager på familierom og koser oss med en stor og en liten gutt her hjemme :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så masse med lille Oliver:-)

Skrevet

Åååå så herligt=) Gratulerer så mye med lille prinsen=)

Skrevet

gratulerer vennen min =) skriver det her også, selv om du har hørt det 100 ganger før av meg.. hehe.. Ses snart! klem

Skrevet

Gratulerar!!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med overstått fødsel =)

Skrevet

Tusen takk for alle gratulasjoner, nå hopper jeg over på dib igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...