Gå til innhold

Mom2Two!!

Anbefalte innlegg

Gjest Siklerotte
Skrevet

Nå har jeg flere fine sanger som du skal laste ned på itunes! Lifehouse da, selvfølgelig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Najs!!!!

Må få lagt inn kredittopplysninger på macen, har det nemlig bare på gamle laptopen!!

Men kom gjerne med linkene, så kan jeg høre dem på youtube først:)

Thanks!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvaa? Det er så sjeldent jeg i det hele tatt møter på noen som kjenner til Lifehouse (foruten en god del amerikanere og kristne og slikt, men selv ikke de kjenner så godt til dem...) Men ja, de er diggbare!

Skrevet

Diggbare, der har vi ordet, ja! Sitter og spiller "Broken" (albumet fra i sommer) på full guffe når ungan er lagt!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Snåle greier - det er som sagt ikke ofte jeg møter på flere som liker Lifehouse, nei! Men må si de har andre sanger enn de nevnt over som jeg liker langt bedre... Hvordan begynte du i det hele tatt å høre på dem? :P

Skrevet

Jeg har hatt noen sanger av dem på iTunes siden way back, husker faktisk ikke hvordan jeg begynte å høre på dem, jeg? Noen ganger hvis jeg kjøper en låt på iTunes kommer det opp sånn you might also like eller hva andre har kjøpt som kjøpte samme sang, hender jeg sjekker ut de låtene. Mulig jeg har dem derfra:)

De er alle tre nydelige sanger, hadde to fra før:)

Og ja, de er rett og slett diggbare!!

Gjest Siklerotte
Skrevet

Men har du lastet ned The Joke før forresten? Den liker jeg godt - men er litt sånn tilvenningssang tror jeg...

Nei, de er jo igrunn ganske så store altså, men det er ikke så ofte jeg støter på folk som hører på dem uten at de da har en grunn til det. Altså, i USA er jo store andeler av befolkningen kristne og alt det der, men sånn i Norge etc. er det langt mer sjeldent. Så må jo si jeg reagerer litt når jeg hører at andre hører på dem - for det er som sagt ganske så sjeldent =p Men klart Mom2Two, du er i en klasse for deg sjæl, så du hører jo på kvalitet=D

Skrevet

Nei, The Joke har jeg ikke, så den skal jeg sjekke ut nå:) Jeg liker "growers" jeg da, ofte de man ender opp med å like best..

Joa, Lifehouse er da ganske så kjente. Når det er sagt, vet ikke jeg heller om så mange som hører på dem sånn på det jevne. Klart jeg er i en klasse for meg selv:-D Liker kvalitet, ja:)

Skrevet

De skriver utrolig godt altså. For meg er det viktig faktisk at tekstene er bra. Jeg orker ikke platte tekster...

Jeg må ha tekster som mer gir deg en følelse enn at de bare er tekst. Skjønner du hva jeg mener? Teksten må liksom stikke litt djupere og mene noe annet enn det åpenbare..

Jeg likte The Joke:)

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jupp, skjønner hva du mener. Tror det er den største grunnen til at jeg aldri riktig har funnet musikk jeg elsker før, eller har vært spesielt begeistret for å høre på musikk.... Før jeg ble kjent med den type musikk jeg hører på nå da - for tekstene har som regel virkelig mening. Ikke fordi de nødvendigvis er kristne - men fordi de ofte er fine og har et fint budskap... Ikke minst noe man kan kjenne seg igjen i... Så ja, det betyr uten tvil mye! Så bra - det er en bra sang jaaa!

Skrevet

Og nå sitter jeg bare på youtube og sjekker ut andre:-p

Jeg har alltid elsket musikk da, men det der med tekster med mening kommer med alderen:-) Ja, jeg tror identifisering med teksten har mye å si. Merker at jeg har lettere for å like sangen når jeg kjenner meg igjen i teksten, ja.

Det er jo utrolig mye fin musikk da:) Jeg blir alltid så glad når jeg finner nye band som jeg liker.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Forresten tre andre - slagere;

Hanging By a Moment - Lifehouse

Sick Cycle Carousel - Lifehouse

Breathing - Lifehouse

Ja, kanskje det kommer med alderen... Men aldri riktig hørt på tekster før nå, og det er ikke alltid jeg gjør det nå heller - selv om jeg hører på en god del forskjellig og rar musikk... Men jeg eeelsker jo Lifehouse - broren min var i USA nå for en liten stund tilbake og hadde kjøpt med seg masse cd'er - mye fiiin musikk der (kristen jada, men det er jo mye fin musikk....)

Skrevet

De låtene skal jeg sjekke ut i morgen:) Tusen takk forresten. Nå skal jeg ta en kjapp dusj, så er det rett i sengen. Har stoooore ambisjoner om å begynne og legge meg før andre mennesker står opp...

Den første hørte jeg på i sted forresten, den likte jeg i hvert fall:)

Nattaklemmer til deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...