Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg klarer ikke bestemme meg. Skal vi prøve å bli gravide? Eller skal vi vente til jeg har fast jobb? Bestem det dere:)
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Du trenger ikke vente til du er i fast jobb, men ville jobbet - gjennom vikarbyrå eller noe i hvertfall slik at du sikrer deg fødselspenger. Er litt lite med 35000 som du skal leve på et år liksom
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg jobber i vikariat. Tjener litt over 330 000, og er gift med en som tjener mer, så det er ikke pengene jeg tenker på, det er det at jeg ikke er garantert å komme tilbake til akkurat den skolen etter permisjonen.
Plutselig_gravid Skrevet 26. oktober 2008 #4 Skrevet 26. oktober 2008 Da ville jeg ha kjørt på :) Kan jo ta sin tid å bli gravid også.
bompymamma Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har valgt å få barn når jeg/vi ville, istedenfor å vente på den faste jobben. Har jobbet i vikariat, og du klarer fint å opparbeide deg permisjon slik også. Jobbene er der når du er klar til å gå ut i arbeidslivet igjen, så hadde jeg vært deg ville jeg hoppet i det : )
Trillet Skrevet 26. oktober 2008 #6 Skrevet 26. oktober 2008 hihi.... Vi har også vurdert fram og tilbake.. Har et vikariat med en jobb jeg hater og ja.. ditt og datt! Vi har bestemt oss for å hoppe i det og i morgen skal jeg til legen å ta ut spiralen.. Veldig skummelt dette ja, men vi gleder oss til å gi snuppa vår småsøsken! Jeg sier hopp i det - å være mamma er deilig flott:)
Gutt april 09 + ? august 11 Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 Jeg var i eksakt samme situasjon som deg!! Redd for å ikke komme tilbake til samme skole! Men per dags dato så vet jeg fortsatt ikke hva det blir til, men vi var fysisk klare for det og dersom dere er det bare mitt råd - gjør på! det ordner seg for snille jenter!!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. oktober 2008 Tusen takk for koselige svar:) Ser det er flere enn meg i denne situasjonen. Nå elsker jeg både jobben min som lærer, elevene mine og skolen, og vil derfor veldig gjerne tilbake. Likevel tenker jeg at hvis jeg skulle ut i permisjon, ville jeg fått komme tilbake etterhvert, men det er ikke garantert at det ville skjedd første året. Men dersom jeg måtte jobbet på en annen skole et år eller to, hadde jeg bare tilegnet meg litt mer erfaringer og kunne komt tilbake til "min" skole når det ble noe ledig. Vi får se. Jeg er ikke enig med meg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå