*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Så nå får vi krysse fingrene. Er så spent på om det blir resultater denne gang...
4blir5 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Lykke til! Jeg er i samme situasjon som deg, EL nå, og jeg sier go' natt nå, hehe!!
CiljaS Skrevet 26. oktober 2008 #3 Skrevet 26. oktober 2008 Oi, lykke til! :) Hvordan vet du at du har EL? Test eller er du rett og slett på klokka? Hilsen "grønna"
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. oktober 2008 hehe, kjenner det på kroppen. Har ikke helt eksakt dag, derfor vi er ivrige hver dag nå. Men jeg har EL-utflod og har hatt det siden fredag. Hadde litt vondt i magen i går, så enten i går eller i dag. men for sikkerhets skyld gjør vi det alle dager, he he Lykke til dere som prøver også! Er så spennende
CiljaS Skrevet 26. oktober 2008 #5 Skrevet 26. oktober 2008 Hmm, kan aldri huske at jeg har kjent at jeg har eggeløsning. Kanskje jeg bør kjenne etter, hehe. Den utfloden, er den spes. eller er det kun "vanlig" utflod?.. Og er du mer godtesugen i den perioden? Det har jeg nemlig vært i helgen, noe enormt! hm, må vel prøve å få min slitne samboer til køys, hehe. Er spennende ja! Er litt rart å prøve, nr en ble til på en to tre og var ikke planlagt så dette er en ny situasjon!
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. oktober 2008 jeg er kanskje litt mer sugen på søtt om jeg tenker etter. Jeg får dessuten vann i kroppen. Utfloden er mer hvit på farge og litt slimete. Og så får jeg vondt i magen faktisk. Det kan jeg ha i flere dager. Kommer i tak, ikke konstant vondt. Det er bare å henge i. Lykke til
superspent75gravid Skrevet 26. oktober 2008 #7 Skrevet 26. oktober 2008 heisan, jeg har også EL i dag;)) Jeg har tatt ELtest, og den lyste opp med to sterke streker;)) Stakkars samboeren min... Nå må jeg trekke han med i sengen igjen, enda han er helt utslitt etter flere dagers prøving. Jeg kan jo ikke ta sjangsen på at svømmerene hans har overlevd fra i går;)) Massevis med lykke til, håper det lykkes både for deg og meg;))
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 28. oktober 2008 Masse lykke til til deg også! Mannen min har begynt å klage på at vi har så masse sex, he he:) Jeg sier til han at han har et luksusproblem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå