CiljaS Skrevet 26. oktober 2008 #1 Skrevet 26. oktober 2008 Ok, sånn er saken. sluttet med p piller 15 september, hadde da en blødning. Neste "ordentlige mensen fikk jeg 29 dager senere, den 17 oktober. Så nå er det altså dag 10 om jeg har rett. Betyr vel at jeg skal ha EL denne uka som kommer? Men vet jo ikke om jeg har regelmessig syklys så fort etter p pille slutt. Mener jeg pleide ha lange sykluser tidligere, ca 32-35 dager. Vi vil så gjerne bli gravide før jul. Ser at en god del tar EL tester. Når er det lurt av meg å ta dem? Og når tror dere det er mest sannsynlig at jeg har EL? Vi har et barn på 2 år fra før, da ble vi gravide uten at det var helt etter planen, så dette er første gang vi planlegger. Føler meg veldig "grønn", leser jo om hva skriver her inne og skjønner jo at jeg har null peiling. Hehe. Så bli evig takknemmelig om noen kan komme med gode råd eller synsinger. Kanskje har like erfaringer, hvordan syklusen er etter p pille slutt osv.
lissi33 Skrevet 26. oktober 2008 #2 Skrevet 26. oktober 2008 Ha sex hver 3 dag nå i to uker så er du sikker. Sæd lever minimum 2-3 dager og maks 7 så da bør det jo gå
CiljaS Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. oktober 2008 Hei! Hæ?? Lever sæden så lenge? Trodde det var maks 72 timer jeg... Ja det ser du hva man ikke vet... Takk for info! får prøve å få han i seng hver dag. Hehe. Men tror du vi faktisk bør starte allerede nå? (Lurer på hvordan jeg skal få den slitne samboeren min i seng i kveld, hmm... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå