Gå til innhold

Hvilket ull(merke) bruker dere på barna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kal å handle ull til småen i måren, Lurer på hva dere vill anbefalle?

Har brukt Janus sitt og Cubus sitt før. Veldig fornøyd med de:)

Dette ulle til Blåfjell er det janus? og noen som skal kjøpe dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tom og Trine har de mye av, og Janus. Kjøper på salg, og er ikke så veldig nøye lenger. Devold sitt er fantastisk!

Skrevet

Vi har mest Janus - det er det vi har best erfaring med. Men Tom & Trine (Spar Kjøp) er også ok - men små størrelser.

Cubus sitt har bare smuldret opp, og JoHa og H&M er lite slitesterkt.

Skrevet

Vi bruker også Janus og det fra Cubus, er kjempefornøyd med begge to.

Skrevet

Ja, og så har vi noe Devold/Stillongs - og det er aller aller best. Men dyrest også da.

Og så har eldstemann 2 sett med Norheim blanding Ull/Acryl nå til overgangen. Det er også supert.

Skrevet

Ymse,både Troll,Janus, Iris ,Tom & Trine, Peanuts fra Cubus, Devold...

Er nok mest glad i Janus.

Skrevet

Janus, skogstad og cubus. Fornøyd!

Skrevet

Janus, cubus, joha, nøstebarn, tom og trine og krinkelull.

Er mest fornøyd med janus. Bodyene fra cubus og tom og trine har en tendens til å rakne i skrittet (ved knappene). Nøstebarn ullet blir fort nuppete, og er ubehandlet i tillegg, så det skal ikke vaskes så mye, så det ble fort stygt egentlig. joha ullet ble fort slitt og hull på knær og albuer. Janus har jeg ikke hatt noe slike problem med, ser like fint ut nå på barn nr 2 som det gjorde da det var nytt:)

Skrevet

har forresten norheim ull også, og er veldig fornøyd med det! :)

Skrevet

Vi bruker Devold og Nøstebarn. Det er det vi har hatt best erfaring med. Har prøvd Janus og Peanuts også, men har ikke vært like fornøyd... Har heller lagt litt mer penger i det fordi det holder mye lenger...

Skrevet

Så rart...

Mange her liker janus, og det er det merket jeg ikke liker. Jeg synes ikke det holder seg fin gjennom en dags bruk en gang. Synes det drar seg og blir vidt og slaskete med en gang!

Jeg er veldig fan av Joha, for det sitter fint, også etter flere dagers bruk, og holder seg fin etter vask. Har et par sett etter storesøster, som lillesøster bruker nå, og de er like fin ennå...

Ellers så synes jeg tom og trine også har holdt seg greit!

Skrevet

Jeg er også veldig glad i Joha. Jeg er av den oppfatning at ull er undertøy og skal sitte inntil huden. Janus f.eks synes jeg ikke sitter nok inntil huden. Blir mere joggedress i ull liksom hehehe:)

Skrevet

Tenkte å prøve litt forskjellig denne vinteren å se hva vi blir mest fornøyd med.

Har handlet mest fra Nøstebarn og er veldig fornøyd med dette. Kjøpte også Janus på tilbud nå og virker ok så lant.

Polarn o pyret sitt er jeg også veldig fornøyd med, har vasket det mange ganger allerede og det holder seg like fint.

Ull og bomullsblandingene styrer jeg unna da det er viktigst med ull innerst. I tillegg sier ekspertene at siden disse også må vaskes på ullprogram blir ikke bomullen ren noen gang.

Skrevet

Janus har også helt stramme. Liker heller ikke de klærne som er så vide, så kjøper tights og stramme gensere. Blåfjell klærne er også helt inntil huden, værtfall på hun her:)

Skrevet

Devold. Den med et lag mellom ull og hud. Jenta mi har atopisk eksem og tåler ikke ull rett på kroppen.

Skrevet

Liker nok best Janus.... Cubus sitt blir så rart synes jeg... Ikke like deilig mot babyhud...

Skrevet

Vi bruker Jauns og de Peanuts bodyene på Cubus med høy hals.

Har også Blåfjell klærne, med blonder:) De var så søte. Kjemegode synes hun her. I tillegg hører det jo med ullkjole også:)

Skrevet

Tusen takk for masse svar:) Ser jo at det er forsjellige meninger:) Gutten min har også atopisk eksem så en her nede nevnte. Er helt enig i at noen av janus sine er mer joggebukse aktige:) hehe Men liker janus veldig godt:) Tror det blir janus :) Hvor mangen "sett" har dere med ull? 2 eller 3 ? Fler?

Skrevet

I år har jeg devold, janus, nøstebarn og hm te lille lulla. Syns alle virker helt greie, har devold som favoritt når tulla har tur dag og det er ekstra surt ute og nøstebarn når ho skal være finere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...