Gå til innhold

Pika på noen spesielle lukter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg står med nesa inne i uteboden hver gang jeg beveger meg utenfor huset. Synes bare det lukter sååååååå godt der inne...hehehe

Og så liker jeg lukten av inytiol salven til lille snupp.

Hver gang jeg har smurt henne med den, går jeg og snuser på fingrene mine.

Forrige svangerskap eeeeeelsket jeg lukten av murpuss.

Liker den fortsatt da, men har ikke tilgang på den lukten slik som sist, da pusset vi opp mens jeg gikk gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Såpe! All slags såpe er helt himmelsk, men spesielt WC-gel. Jeg ser sånn for meg å spise såpe hele tiden; helle zaloen i munnen, eller knaske på et såpestykke. Får helt vann i munnen av lukten. Jeg har riktignok ikke smakt på noen av såpene, og kommer heller ikke til å gjøre det, men jeg har så skrekkelig lyst! Mange ganger blir jeg helt i fra meg fordi jeg vet jeg ikke kan spise det. Hadde en gråtetokt i går fordi det frister sånn. Hvordan kan en sånn ting plutselig bli så fristende? Må jo le litt av meg selv. Mannen min har det fryktelig morsomt når jeg går å sikler etter såpe:) Noen flere som higer etter det?

Skrevet

Lukten av fyringsbriketter, bensin, sprittusj og whitespirit er noe jeg bare MÅ ha innimellom! Klarer ikke å løsrive meg fra disse luktene uten å virkelig ta meg sjøl i nakken. Hadde det samme i mitt forrige sv.skap også, vet det høres helt sykt ut..;)

Skrevet

nei har ikke noen pika på noen lukter enda...har bare hatt det med nr 2...da bodde vi i blokk og hadde felles kjeller med de andre beboerne..var bare noen boder der nede som hver enkelt hadde.....men den kjellerlukta..mmmm....husk eg va der nede flere gang for dag og sniffet hehehe...etter en stund ble jeg jo vant med lukta,så da gikk jeg ut i 2min for så inn igjenn hahahaha

egentlig var det jo bare lukt av fuktig kjeller:S

Skrevet

Nye sko, ny bil, whitesprit, brent kull, lukt av engelsk tog(stasjon), eksos, bensin.... gud, det er jo så deilig!!!!!

Skrevet

Bensin og Parafin! <3 <3 <3 <3 <3

OG AntiBac!!!!!

Skrevet

Dytter litt jeg.

Gøy å se om det er andre som er like rare som meg;)

Skrevet

De beste luktene for tiden er våt jord, neglelakkfjerner og sprittusj:=)

Skrevet

Jeg går gjennom en bensinstasjon på vei fra bussen og hjem, og snegler meg forbi området hvor folk står og vasker bilene sine. Denne voksen eller hva det er er himmelsk. Hehe. Ser sikkert ikke sær ut i det hele tatt der jeg går og trekker inn all luft jeg kan få.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...